Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk også se fosteranlegg i livmoren, men hun rakk ikke å måle (tok på øyemål bare). Hun var enig i at 6+1 eller 2 var riktig beregning. Vi fikk se et blinkende hjerte, en fin corpus luteum (som er viktig for progesteron) og en lukket og fin livmorhals. Hun ville gjerne se på meg igjen i uke 10, da med doppler. Blinkende hjerte så tidlig er visst et bra tegn - jeg sier takk for det!
Så herlig å få bekreftet at alt ser bra ut fikk du høre hjerteslagene også? Jeg fikk se hjertet slå, men hun kunne ikke finne lyden. Litt usikker på hvorfor, glemte å spørreer 6+4 i dag
Fikk time i dag alikavell! Der fikk vi se et bankende hjerte Blei satt 1 til 2 dager fram ifht det vi trodde selv
Gratulerer
Hvor langt på vei er du ? gøy med fine hjerteslagLille reken min viste seg kjapt, 2mm stor var den blitt. En uke mindre enn først antatt, men solide hjerteslag
GratulererFikk time i dag alikavell! Der fikk vi se et bankende hjerte Blei satt 1 til 2 dager fram ifht det vi trodde selv
Gratulerer
I utgangspunktet var jeg 7+2, men gyn tror kanskje jeg var 6 uker med usikkerhet på rundt 5 dager. Så litt vanskelig å si egentlig. Mtp at reken er 2 mm så skal slutten av uke 5 stemme, men tester og kanskje litt lite embryo gjør at jeg burde være minst 6+5. Fikk beskjed om å se på nytt rundt uke 12Hvor langt på vei er du ? gøy med fine hjerteslag