Nedtelling til TUL

Lille reken min viste seg kjapt, 2mm stor var den blitt. En uke mindre enn først antatt, men solide hjerteslag ☺️
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    821,1 KB · Visninger: 14
18 dager igjen. Gleder meg sånn :Heartred
 
Jeg fikk også se fosteranlegg i livmoren, men hun rakk ikke å måle (tok på øyemål bare). Hun var enig i at 6+1 eller 2 var riktig beregning. Vi fikk se et blinkende hjerte, en fin corpus luteum (som er viktig for progesteron) og en lukket og fin livmorhals. :D ❤️ Hun ville gjerne se på meg igjen i uke 10, da med doppler. Blinkende hjerte så tidlig er visst et bra tegn - jeg sier takk for det!

Så herlig å få bekreftet at alt ser bra ut :Heartred fikk du høre hjerteslagene også? Jeg fikk se hjertet slå, men hun kunne ikke finne lyden. Litt usikker på hvorfor, glemte å spørre:sorry:er 6+4 i dag
 
Så herlig å få bekreftet at alt ser bra ut :Heartred fikk du høre hjerteslagene også? Jeg fikk se hjertet slå, men hun kunne ikke finne lyden. Litt usikker på hvorfor, glemte å spørre:sorry:er 6+4 i dag

Det var for tidlig å høre slagene mente legen. Så det kan vi gjøre neste gang :)
 
Ble satt to dager tilbake, men det var et lite bankende hjerte her også i dag :love7
 
14 dager igjen. Godt at det er jul så tiden går litt fortere.
 
Fikk time i dag alikavell! Der fikk vi se et bankende hjerte:smiley-bounce012 Blei satt 1 til 2 dager fram ifht det vi trodde selv:dance008:dance018
 
Hvor langt på vei er du ? :) gøy med fine hjerteslag:happy:
I utgangspunktet var jeg 7+2, men gyn tror kanskje jeg var 6 uker med usikkerhet på rundt 5 dager. Så litt vanskelig å si egentlig. Mtp at reken er 2 mm så skal slutten av uke 5 stemme, men tester og kanskje litt lite embryo gjør at jeg burde være minst 6+5. Fikk beskjed om å se på nytt rundt uke 12 ☺️
 
12 dager igjen til første TUl
 
10 dager til neste tul
 
Back
Topp