Nedtelling til TUL

Da har eg vært og fikk se et nydelig hjerte og fikk høre hjertelyden :Heartred

Hvor langt er dere på vei ved TUL?

Jeg skal i morgen, men er redd det er for tidlig?! 6+2. Vil se hjertet...

Hvor langt er dere på vei ved TUL?

Jeg skal i morgen, men er redd det er for tidlig?! 6+2. Vil se hjertet...
Jeg var 6+3 og så tydelig hjerte som banket :) så tenker det går helt fint

Da har jeg vært på TUL, og reka var akkurat så stor den skulle være og hjertet banket fint og flott. Alt så veldig fint og lovende ut :) Var veldig lite å se på så tidlig ultralyd da. Er 7+3. Forrige svangerskap tok jeg TUL 9+1, og da var det en liten seigmann inni der. Nå var det bare en liten reke :p Men det var veldig deilig å se at alt var fint og som det skal være :Heartred
Så bra at alt var fint :happy:

Fikk se et bankende hjerte!:Heartred Fosteret ble målt til 0,66 cm og 6+4, så da stemte beregningen min på en prikk (fikk aldri igjen mensen etter en spontanabort tidlig i november, var derfor litt usikker på dagene). For en lettelse! :Heartred

Fikk se et bankende hjerte!:Heartred Fosteret ble målt til 0,66 cm og 6+4, så da stemte beregningen min på en prikk (fikk aldri igjen mensen etter en spontanabort tidlig i november, var derfor litt usikker på dagene). For en lettelse! :Heartred

Gratulerer ❤️❤️

Jeg fikk også se fosteranlegg i livmoren, men hun rakk ikke å måle (tok på øyemål bare). Hun var enig i at 6+1 eller 2 var riktig beregning. Vi fikk se et blinkende hjerte, en fin corpus luteum (som er viktig for progesteron) og en lukket og fin livmorhals. :D ❤️ Hun ville gjerne se på meg igjen i uke 10, da med doppler. Blinkende hjerte så tidlig er visst et bra tegn - jeg sier takk for det!

Back
Topp