~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Vi MÅ ha en nedtellingstråd til TUL dere! Når skal du og hvor langt på vei er du da ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vanlig praksis ved IVFHvorfor skal dere på tul?
Det er vanlig praksis ved IVF og noen ønsker jo tul selvTenker kun vanlig ul om det ikke skjer noe spesielt.
Hvorfor skal dere på tul?
Hele 9 dager før meg! Urettferdig13 dager igjen, skal 10.12
AhhaDet er vanlig praksis ved IVF og noen ønsker jo tul selv
Hvor langt på vei er du da? De sa "en eller annen dag i uke 50", så jeg hadde egentlig håpet fredag for å ha kommet lengst muligHele 9 dager før meg! Urettferdig
IVF her ogTenker kun vanlig ul om det ikke skjer noe spesielt.
Skjønner. Vet ikke hva exu er heller. Men sikkert ikke noe bra. Jeg må vel vente lenge før ulIVF her og
Det er litt større sannsynlighet for exu ved IVF, så derfor sjekker de for å være sikker på at embryoet sitter der det skal
Svangerskap utenfor livmoren. Ikke spesielt bra neiSkjønner. Vet ikke hva exu er heller. Men sikkert ikke noe bra. Jeg må vel vente lenge før ul
Nei har ikke tenkt på det. Hvor dyrt er det MON tro ?Svangerskap utenfor livmoren. Ikke spesielt bra nei
Du har ikke tenkt å ta privat heller?
Men å ha hørt rundt 1500, men er nok noen lokale variasjonerNei har ikke tenkt på det. Hvor dyrt er det MON tro ?
Auch. Jeg får vel venteMen å ha hørt rundt 1500, men er nok noen lokale variasjoner
Det er vanlig praksis ved IVF og noen ønsker jo tul selv
IVF her og
Det er litt større sannsynlighet for exu ved IVF, så derfor sjekker de for å være sikker på at embryoet sitter der det skal