Nedtelling til TUL

reyni

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marshmallows2021
Marsmagi 2025
Det er sikkert flere som går og teller ned dager til neste ultralyd og har bestilt privat rundt uke 12? Jeg er i alle fall spent! (Bare si framvise tråden allerede finnes og jeg lette dårlig)

26 dager igjen her i alle fall [emoji4]

14 dager i dag til uke 12.greide ikke vente lenger.Vi har bestilt privat TUL til uken, da er jeg 10+2.Har hatt to MA:sad010.

Jeg er 7+0 i dag så er enda noen lange uker til uke 12, men har bestilt første TUL til mandag så det (gru)gleder jeg meg til:happy:

11 dager til det som blir vår tredje TUL. Håper på gode nyheter [emoji173]️

10 dager igjen[emoji1] Rart å tenke på at om 10 dager er vi i uke 12! Krysser alt jeg kan for at alt er i orden på tul[emoji119]

Har allerede sett spira to ganger. Var 8+1 sist jeg fikk se den lille :) Skal ikke på noe ny tul før jeg er 15+0 mener jeg [emoji4]

Har bestilt en sniktittime ved akkurat 12+0 :) 25 dager igjen :)

Var på tul når jeg var 7+3, var en fantastisk opplevelse å få se og høre den lille:Heartred Sitter å ser på bilder og videoer titt og ofte, selv om det er et veldig lite knøtt. Har ikke bestilt flere tul, men har fått innkallelse til oul når jeg er 18+0 og det gleder jeg meg så enormt til. Litt ventetid enda da, men tror ukene går fort med ferietid osv :)

Back
Topp