Nedtelling til TUL

Nøyaktig ei uke igjen skal bli deilig å endelig få vite sikkert når termin er
 
¨nå er det bare 2 dager til! :D var plutselig ledig på mandag, så da skiftet jeg dag :angelic: så spent på å få vite termin i stedet for å gå å vær usikker :D
 
14 dager[emoji7]
 
Beint 1 veka i dette sekund...
 
1 uke [emoji4] ganske sikker på at det er hjertelyd jeg har hørt med doppler en gang, men likevel vannvittig spent. Tror ikke helt på at det er noe ekte før jeg har vært der. Håper denne uka går fort!
 
4.august blir neste ultralyd for meg. Vil da være 11+5 på vei. Gleder meg så utrolig! [emoji173]️
 
5 dager igjen til 12+0 og en liten sniktitt inn til lille :)
 
9 dager[emoji7]
 
Nå er det bare 2 dager til min neste UL. Er da 11+4 og kjenner jeg gruer meg og er veldig nervøs! Jeg våknet av at jeg gråt i dag, drømte at jeg fikk en dårlig beskjed på UL. Det er 3 uker siden sist vi så spira, og jeg har vel ikke tillatt meg selv å glede meg enda. Er så redd for å få en negativ beskjed. Har blitt skuffet gang på gang tidligere, så nervene ligger utenpå. Jeg håper alt er bra, og at jeg da kan klare å slappe av litt!
 
8 [emoji173]
 
Nå er det bare 2 dager til min neste UL. Er da 11+4 og kjenner jeg gruer meg og er veldig nervøs! Jeg våknet av at jeg gråt i dag, drømte at jeg fikk en dårlig beskjed på UL. Det er 3 uker siden sist vi så spira, og jeg har vel ikke tillatt meg selv å glede meg enda. Er så redd for å få en negativ beskjed. Har blitt skuffet gang på gang tidligere, så nervene ligger utenpå. Jeg håper alt er bra, og at jeg da kan klare å slappe av litt!
Lykke til <3
 
4 dager
 
Tre dager nå [emoji5] veldig spent.
 
Back
Topp