LilleLykke2019
Forelsket i forumet
Resultatet gjør at det er verdt det
Helt sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Resultatet gjør at det er verdt det
Ja legen er nok ikke så god på dette
Så jeg håper det går bra for oss alle denne gangen
Ja, men jeg har vært heldig og har egentlig ikke hatt så mye bruk for legen skal bytte da, så venter på at en annen lege skal bli ledig som mange er fornøyd med før jeg bytterHar du vurdert å skifte lege? [emoji5]
Ja, men jeg har vært heldig og har egentlig ikke hatt så mye bruk for legen skal bytte da, så venter på at en annen lege skal bli ledig som mange er fornøyd med før jeg bytter
Hvor langt var dere på vei når dere kontaktet legen? Jeg er bare 3+5, men lurer på å kontakte henne allerede i morgen [emoji85]
Ble ringt fra sykehuset i dag, ska på onsdag i neste uke[emoji4] 6 dager igjen[emoji2]
Bestilte tul dagen jeg fikk positiv test. Skal dit når jeg er 6+4
Også skal jeg til lege nå på tirsdag for å ta blodprøver. Har slitt med lite b-vitaminer så skulle i utgangspunktet bare ta prøver pga det. Men sekretæren så jeg skulle ta med urinprøve også, så da blir det vel en liten sjekk av diverse tenker jeg
Får se om jeg ringer de i morgen, eller om jeg skal vente til over helgen for å se om ting går som det skal. Men så holder jeg vel ikke lenger [emoji6]