Nedtelling til TUL

Har du vurdert å skifte lege? [emoji5]
Ja, men jeg har vært heldig og har egentlig ikke hatt så mye bruk for legen :) skal bytte da, så venter på at en annen lege skal bli ledig som mange er fornøyd med før jeg bytter :)
 
Ja, men jeg har vært heldig og har egentlig ikke hatt så mye bruk for legen :) skal bytte da, så venter på at en annen lege skal bli ledig som mange er fornøyd med før jeg bytter :)

Høres smart ut [emoji5]
 
Bestilte med TUL 18.mai [emoji2] så bare 17 dager igjen[emoji5]
 
Fått time til tul, allerede til mandag [emoji122][emoji122][emoji122] Er da 5+6, så håper vi ser et lite bankende hjerte [emoji173]️
 
Har tul 15.5... Da er jeg ca 7 uker. Det er nå bare 12 dager til. Og egentlig ikke det heller, for det er på morgenen,og nå er det kveld. Så jeg kan si om 11 dager.
 
Hvor langt var dere på vei når dere kontaktet legen? Jeg er bare 3+5, men lurer på å kontakte henne allerede i morgen [emoji85]
 
Ca 3+5 - ble gravid på p pille, kjente igjen symptomene med én gang
 
Ble ringt fra sykehuset i dag, ska på onsdag i neste uke[emoji4] 6 dager igjen[emoji2]
 
Hvor langt var dere på vei når dere kontaktet legen? Jeg er bare 3+5, men lurer på å kontakte henne allerede i morgen [emoji85]

Bestilte tul dagen jeg fikk positiv test. Skal dit når jeg er 6+4 :D
Også skal jeg til lege nå på tirsdag for å ta blodprøver. Har slitt med lite b-vitaminer så skulle i utgangspunktet bare ta prøver pga det. Men sekretæren så jeg skulle ta med urinprøve også, så da blir det vel en liten sjekk av diverse tenker jeg :D
 
Bestilte tul dagen jeg fikk positiv test. Skal dit når jeg er 6+4 :D
Også skal jeg til lege nå på tirsdag for å ta blodprøver. Har slitt med lite b-vitaminer så skulle i utgangspunktet bare ta prøver pga det. Men sekretæren så jeg skulle ta med urinprøve også, så da blir det vel en liten sjekk av diverse tenker jeg :D

Får se om jeg ringer de i morgen, eller om jeg skal vente til over helgen for å se om ting går som det skal. Men så holder jeg vel ikke lenger [emoji6]
 
Back
Topp