Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min del er det i dag 22 dager igjen - imorgen kan jeg si 3uker igjen
Da er jeg 8+3Hvor langt er du på vei når du skal på TUL? [emoji5]
Jeg skal bestille jeg også, men vet ikke helt når [emoji28]
Da er jeg 8+3
Ettersom vi har litt reisevei måtte vi ta en dag vi begge kan ta fri fra jobb
5., men har kun 2 sittende ved siden av megSpennende [emoji5] første graviditet?
5., men har kun 2 sittende ved siden av meg
Med de var jeg på tidlig UL rundt uke 10-11.
Hva med deg?
Får du noe mer oppfølging etter graviditeter som ikke har gått bra?
Bra du har fått 2 barn [emoji173]️
Dette er min 3. Graviditet, hadde en kjemisk i januar, en SA i mars og nå ny graviditet [emoji173]️
Rart hvor langt unna det virker når man ser framover men plutselig er dagen for ul her15 dager til tidlig ul dagene kan nesten ikke gå fort nok nå er 6+4 da, kommer til å bestille en til i uke 10 om alt ser bra ut når vi skal om 15 dager
Rart hvor langt unna det virker når man ser framover men plutselig er dagen for ul her
Har dere mulighet like i nærheten der du bor?
Vi må kjøre litt over 2 timer, for vi må til Trondheim. Så da går det såpass med tid at man må liksom ta fri fra jobb.Ikke sant har tre eksamener like etterpå, men disse opptar meg ikke en tanke om dagen. Rart med det
Ja har mulighet til ul like nærheten. Går til samme som jeg gikk til på 3d ultralyd med sønnen min for 10 år siden så dette er kjempe gøy!
Må dere reise langt for ul da?
Godt å få skikkelig oppfølgingVi skal også på tidlig ultralyd! Henvisning er sendt så vi venter på time.
Har hatt noen småblødninger denne gangen, hadde det med nr to også som er ivf barn. Så da fikk vi henvisning denne gangen også. Håper vi snart får time og får se et bankende lite hjerte[emoji173]️[emoji173]️
Kvalmen er i det minste tilstede[emoji23]
Godt å få skikkelig oppfølging
Hvor mange uker er du nå?
Så fantastisk å kunne ta den telefonenVeldig godt! Og så ekstremt spennende, dette er den første gangen vi har fått en positiv test hjemme - etter snart 15 år uten prevensjon [emoji85]
Hadde bestilt time til søskenforsøk via ivf igjen og skulle ringe inn når uka kom, men måtte ringe og si jeg hadde fått positiv test i stedet [emoji173]️
Er 5+0 i dag [emoji4]
Du da?
Så fantastisk å kunne ta den telefonen
Er i dag 5+2
Jaa, gleder meg til vi har passert uke 12 alle sammenSpennende uker altså [emoji28]
Vi må kjøre litt over 2 timer, for vi må til Trondheim. Så da går det såpass med tid at man må liksom ta fri fra jobb.
Var på tidlig UL og 3D ul med de to jeg har sofaen med meg i dag, så jeg vil nok ha 3D ul denne gangen og
Så får det bli med den ene TUL, selv om jeg kunne tenkt meg 2
Har sagt til sambo at jeg avbestiller frisørtimen min å heller bruker pengene på et par ul opplevde MA for 5 år siden, så jeg kjenner jeg er veldig engstelig å det opptar mye av tankene mine. Så for min egen del, den lille i magen og for de rundt så er jeg nødt for å berolige meg selv