Nedtelling til TUL

Nøyaktig to uker til TUL nå! Går fremover.
 
13 dager som ikke kan gå fort nok!!! får helt angst her med å lese at folk her inne mister :/
 
13 dager som ikke kan gå fort nok!!! får helt angst her med å lese at folk her inne mister :/

Kjenner på den selv (er jo engstelig i utgangspunktet pga historikk og da), særlig når det kan dukke opp helt ut av det blå og uten at en har hatt mistanke. Men, vi får minne oss selv på at i de aller fleste tilfeller går det bra (jeg er til tider litt døv for akkurat det, særlig siden jeg er en del av en veldig liten uheldig statistikk som har mistet etter uke 22, men gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør :p ).
 
Veldig bra skrevet[emoji1305] jeg har selv hatt ma før jeg fikk guttungen min for 5 år siden så jeg får bare håpe det går fint denne gangen også
 
Som regel går det jo bra, heldigvis. :)

13 dager igjen til min TUL nå.
 
12 dager igjen her nå, og jeg gruer meg nesten like mye som jeg gleder meg. :oops:
 
Her er d att 10 dager å føler ikke d kan komme fort nok.. har ikke gått opp for meg enda att jeg er gravid[emoji23][emoji23]
 
2 dager igjen!! [emoji3][emoji3]
 
Jeg skal ikke før 13. november, da er jeg 11+5. Aner ikke en gang hvor mange dager det er til, så lenge er det igjen.
 
I midten av november en gang..
 
1 dag igjen [emoji295]️
 
Back
Topp