Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig er dagen her!!! 3 timer igjen ❤❤❤
Det gikk superbra Alt så bra ut! Er så lettet Han sa det var 99,5% sjanse for at det skal gå bra nå, så nå er det bare å slappe av og nyte <3 Så deilig altså!!Hvordan gikk det?
Har veldig lite symptomer. Puppene er litt større og ømme, pittelitt mer tørst og derfor tissatrengt, kanskje litt trøttere enn vanlig. Ikke kvalm i det hele tatt.Kun 2 dager igjen nå! Gleder meg, men er samtidig veldig spent!! Har hatt litt ømme pupper tidligere, kanskje litt trøttere enn før og litt småuggen innimellom (som også er svært sjeldent nå), så alt i alt i veldig god form og litt redd for at rusket i magen ikke har utviklet seg som det skal Men nå er det kun to dager til vi får svar i det minste  Jeg har strengt tatt ikke noen dårlig følelse, så tror og håper på det beste
Det gikk superbra Alt så bra ut! Er så lettet Han sa det var 99,5% sjanse for at det skal gå bra nå, så nå er det bare å slappe av og nyte <3 Så deilig altså!!
VELDIG!! Er 9+0 så termin er 15 juni herregud så herlig altså! Kjenner jeg må venne meg til å nyte dette, har jo bare kjent på redsel og angst for at det skal gå galt siden jeg fikk pluss.. Men nå skal jeg nyte! <3Så bra[emoji173]️[emoji173]️ hvor langt er du på veig??
VELDIG!! Er 9+0 så termin er 15 juni herregud så herlig altså! Kjenner jeg må venne meg til å nyte dette, har jo bare kjent på redsel og angst for at det skal gå galt siden jeg fikk pluss.. Men nå skal jeg nyte! <3
Har veldig lite symptomer. Puppene er litt større og ømme, pittelitt mer tørst og derfor tissatrengt, kanskje litt trøttere enn vanlig. Ikke kvalm i det hele tatt.
Kommer sikkert til å gå kjempebra Det er jo så deilig å få tatt TUL, puste ut litt liksom og nyte ikke bare uroe seg. Lykke til!
Vet så godt hvordan du har det ❤ angsten slipper 12+0, ihvertfall på meg. Men 8+4, da er du ganske safe altså ❤Så herlig.. Ja kjenner til denne angsten.. venter på innkalling til min andre tul.. klarer ikke å slå meg til ro.. så ett bankende hjerte i 8+4, men angsten vill liksom ikke gi slipp.. Men så bra att du fikk den beskjeden om 99.5%[emoji173]️[emoji173]️
Ikke santGodt å høre at vi er flere med lite symptomer Vi er jo egentlig bare kjempeheldige som slipper unna de verste plagene
Vet så godt hvordan du har det [emoji173] angsten slipper 12+0, ihvertfall på meg. Men 8+4, da er du ganske safe altså [emoji173]
Herlig ❤ Håper dagene flyr unna for deg!!Jo jeg er kansje d.. er nå 10+5 å skulle få ny time i posten over helga.. D blir spenende[emoji173]️[emoji173]️
Herlig [emoji173] Håper dagene flyr unna for deg!!