12 dager til nr 3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk har allerede sett spire med bankende hjerte, så er ikke det jeg stresser over... Tror rett og slett jeg er nervøs for å hva slags lege jeg møter....Har ikke tatt UL med henne, var bare innom for å få resept på crinone siden Aage hadde ferie i sommer. Hun virka hyggelig - går sikkert bra. Skal til Aage på Ahus på fredag
Lykke til!
Takk har allerede sett spire med bankende hjerte, så er ikke det jeg stresser over... Tror rett og slett jeg er nervøs for å hva slags lege jeg møter....
Hun virka veldig direkte og rett frem, Øst-Europeisk dame (må ha bytta navn). Men tror nok du får en fin opplevelse. Jeg har også sett spira i uka sju, men noier som f i forkant av timen fredag. Da er jeg jo snart inne i uke 11, så hvis denne undersøkelsen går bra tenker jeg jo at det må gå greit? I forkant av undersøkelsen i uke sju var jeg nok mer "vatra" og forberedt på at ting ikke var som det skulle. Denne gangen har jeg liksom så høye forhåpninger, føler jeg :/
Enig, er mer som står på spill nå... Jeg er 12+4 når vi skal på lørdag og da ser de vel etter avvik? Håper det går bra for dere på fredag
Noen som har erfaring med tul på oslocity legesenter? Fikk plutselig kalde føtter til lørdag
Ingen erfaring, men skal dit på UL i morgen....
Skal du til Linda? Du får ha masse lykke til og gi meg gjerne en oppdatering på hvordan du opplevde det
Ja, Linda Aldri møtt henne før, men skal oppdatere dere i morgen. Ekstremt spent [emoji23]
Ja! Da gleder jeg meg til oppdatering i morgen Masse lykke til!!!
Ja, Linda Aldri møtt henne før, men skal oppdatere dere i morgen. Ekstremt spent [emoji23]