Nedtelling til Tul

Har ikke tatt UL med henne, var bare innom for å få resept på crinone siden Aage hadde ferie i sommer. Hun virka hyggelig - går sikkert bra. Skal til Aage på Ahus på fredag :)

Lykke til!
Takk :happy: har allerede sett spire med bankende hjerte, så er ikke det jeg stresser over... Tror rett og slett jeg er nervøs for å hva slags lege jeg møter....
 
Takk :happy: har allerede sett spire med bankende hjerte, så er ikke det jeg stresser over... Tror rett og slett jeg er nervøs for å hva slags lege jeg møter....

Hun virka veldig direkte og rett frem, Øst-Europeisk dame (må ha bytta navn). Men tror nok du får en fin opplevelse. Jeg har også sett spira i uka sju, men noier som f i forkant av timen fredag. Da er jeg jo snart inne i uke 11, så hvis denne undersøkelsen går bra tenker jeg jo at det må gå greit? I forkant av undersøkelsen i uke sju var jeg nok mer "vatra" og forberedt på at ting ikke var som det skulle. Denne gangen har jeg liksom så høye forhåpninger, føler jeg :/
 
Hun virka veldig direkte og rett frem, Øst-Europeisk dame (må ha bytta navn). Men tror nok du får en fin opplevelse. Jeg har også sett spira i uka sju, men noier som f i forkant av timen fredag. Da er jeg jo snart inne i uke 11, så hvis denne undersøkelsen går bra tenker jeg jo at det må gå greit? I forkant av undersøkelsen i uke sju var jeg nok mer "vatra" og forberedt på at ting ikke var som det skulle. Denne gangen har jeg liksom så høye forhåpninger, føler jeg :/

Enig, er mer som står på spill nå... Jeg er 12+4 når vi skal på lørdag og da ser de vel etter avvik? Håper det går bra for dere på fredag :happy:
 
12 dager [emoji173]️
 
Enig, er mer som står på spill nå... Jeg er 12+4 når vi skal på lørdag og da ser de vel etter avvik? Håper det går bra for dere på fredag :happy:

De skal vel egentlig ikke aktivt se etter avvik, og i alle fall ikke diagnostisere, etter det jeg forstår, men hvis det oppstår mistanke skal de henvise videre. :)
 
Skal du til Linda? Du får ha masse lykke til og gi meg gjerne en oppdatering på hvordan du opplevde det :happy:

Ja, Linda :) Aldri møtt henne før, men skal oppdatere dere i morgen. Ekstremt spent [emoji23]
 
8 dager til. Vi skal ta Harmony-testen, så de tester for kjønn også. Det er 7-10 virkedager før vi får svaret, blir leeeenge å vente..
 
Jeg hadde i dag Og slik ser han/hun ut [emoji5][emoji173]️
9c11a38d7a8795d89a9b5631c093dec3.jpg

Søte lille nurket![emoji173]️[emoji5]

[emoji173]️[emoji173]️ ble satt frem til 10+0 eller egentlig 10+1 men jeg endret det bare til full uke, siden det var tul[emoji5][emoji173]️
 
33384e369ddb8d42d52b9c96e1c8d38d.jpg

Endelig ble det mer virkelighet! Ikke knallgode bilder, men fikk høre hjertelyd og at jeg har beregnet riktig termin.

Var hos Linda på Oslo City, hun var helt Ok. Litt kjapp kanskje og synes ikke det var noe skarpe, klare bilder, men det viktigste var jo å få vite at alt så bra til der inne [emoji173]️
Umulig å se kjønn i dag. Veldig livlig baby som spratt og snurret rundt. Uke 12 + 2.
 
Alt bra her i dag!! 10+3, masse action i magen!!! Så deilig at det blir litt mer virkelig nå :) Godt å få snakka med lege Aage igjen også, hehe.
 
Back
Topp