Nedtelling til Tul

71f32f29eb51544bf720973e8761b6e1.jpg


Hadde idag [emoji7]
 
71f32f29eb51544bf720973e8761b6e1.jpg


Hadde idag [emoji7]

Hvor langt er du på vei? For et fantastisk bilde [emoji7] Dro du en spesiell plass for å få et så bra bilde- nå kjenner jeg at jeg også vil se på den lille. Vi har tenkt å vente til ordinær ultralyd- men det er jo ikke før i midten av oktober- så frister med tidlig også om en får så gode bilder...
 
Hvor langt er du på vei? For et fantastisk bilde [emoji7] Dro du en spesiell plass for å få et så bra bilde- nå kjenner jeg at jeg også vil se på den lille. Vi har tenkt å vente til ordinær ultralyd- men det er jo ikke før i midten av oktober- så frister med tidlig også om en får så gode bilder...
Eg er 10+2 (10+1 da det blei tatt igår). Det var på ein klinikk i Spania. Han sjekka alt, og tok nydelige bilder, var bedre enn eg forventa. Betalte samme pris som privat TUL i norge, men flaks at eg berre kom på å ta det her når eg er på ferie [emoji1]
 
14 hele dager igjen. Jeg tror nesten jeg dør [emoji33][emoji33]!!! Er livredd og gleder meg annenhver dag fordi jeg hadde ma sist gang.. håper på det beste og forbereder meg på det verste[emoji4][emoji27]. For en følelsesrik periode [emoji28] blir helt svett jeg!
 
For en deilig opplevelse [emoji173]️ Vi fikk se og høre ett friskt og aktivt lite knøtt i dag [emoji177] Foreløpig termin 14/3-18, så er dermed 11+2 i dag. En dag lengre enn egne beregninger [emoji5] Samboeren fikk tårer i øynene når vi fikk høre hjertelyden [emoji7]
 
Noen som har erfaring med tul på oslocity legesenter? Fikk plutselig kalde føtter til lørdag :sorry:
 
To dager til ultralyd nummer to, småkvalm både av graviditet og nervøsitet, kjenner jeg :/
 
Noen som har erfaring med tul på oslocity legesenter? Fikk plutselig kalde føtter til lørdag :sorry:

Hvem har du time hos? Jeg har vært hos både Linda og Aage - gode erfaringer, særlig med sistnevnte, som jeg har gått til helt siden 2003 :)
 
Hvem har du time hos? Jeg har vært hos både Linda og Aage - gode erfaringer, særlig med sistnevnte, som jeg har gått til helt siden 2003 :)

Skal til Linda, Aagre var der vist bare på torsdager.... skjønner ikke hvorfor, men ble skikkelig nervøs :(
 
Har ikke tatt UL med henne, var bare innom for å få resept på crinone siden Aage hadde ferie i sommer. Hun virka hyggelig - går sikkert bra. Skal til Aage på Ahus på fredag :)

Lykke til!
 
Back
Topp