Nedtelling til TUL

Jeg var hos legen idag. Hatt sånne stikkende smerter nede på høyre side i magen. Så hun ringte a-hus. Fikk time til tidlig ul imorgen. Wæææ jeg gruer meg og gleder meg på likt. Er bare 10+4. lurte på er det noen som vet om dem tar utvendig eller innvendig ul?
Utvendig er mest vanlig.

Da har jeg også fått bestilt meg time til ultralyd. Skal om 2 uker, da er jeg 12 uker på vei.

Håper vi får barnevakt og samboeren kan være med, for det er kl. 20 på kvelden.

Jeg var hos legen idag. Hatt sånne stikkende smerter nede på høyre side i magen. Så hun ringte a-hus. Fikk time til tidlig ul imorgen. Wæææ jeg gruer meg og gleder meg på likt. Er bare 10+4. lurte på er det noen som vet om dem tar utvendig eller innvendig ul?
Det variere litt fra person til person tror jeg. Men siden det fortsatt er ganske tidlig tror jeg det blir best bilder innvendig. Si ifra hvordan det gikk og masse lykke til :happy::happy:

Kan jeg spør hvor dere som har timer til UL på søndager og sent på kvelden, kl 20 feks - hvor tar dere UL? Er det på sykehuset?

Kan jeg spør hvor dere som har timer til UL på søndager og sent på kvelden, kl 20 feks - hvor tar dere UL? Er det på sykehuset?
Jeg skal privat hos en gynekolog. Han jobber på sykehuset på dagtid og har privatklinikk på kvelden.

23 dager :D

Jeg skal om 4 dager siden denne graviditeten ikke er planlagt vet vi ikke hvor langt jeg er på vei. Gleder meg til å få svar

Jeg skal om 4 dager siden denne graviditeten ikke er planlagt vet vi ikke hvor langt jeg er på vei. Gleder meg til å få svar
Sånn var det med meg sist også, hadde ikke peilig. Gjetta på ca 6-10 uker, var 8 uker på vei så det var ikke dårlig gjetta:)

4 dager iigjen :) og idag er første time hos legen (8+5). For å få litt tips og info i forbindelse med ferietur vi drar på neste søndag :)

Da har jeg bestilt time hos privat ul. 5.des, og jeg vil være 12 uker på vei :happy: Nyheten blir nok offentlig etter ul. 17 dager igjen. Nå må tiden gå fortere :D

Det variere litt fra person til person tror jeg. Men siden det fortsatt er ganske tidlig tror jeg det blir best bilder innvendig. Si ifra hvordan det gikk og masse lykke til :happy::happy:

Ja stemmer som du sier, ble innvendig på meg. Min flaks fikk jeg en ung mann hehe. men rart med det, Tenkte faktisk ikke åver det da jeg lå på benken å fikk se den lille på skjermen. Alt sto bra til og fikk se ett bankende hjerte. For en deilig følelse. Har vært så redd det var noe galt siden smertene har vært så rare. Men hurra bare 1 uke igjen til man har nådd uke 12 :D

Back
Topp