Nedtelling til TUL

4 dager igjen! Er 11+2 mår jeg skal til UL, usikker på om de tar utvendig eller innvendig. Noen som vet?

Ja stemmer som du sier, ble innvendig på meg. Min flaks fikk jeg en ung mann hehe. men rart med det, Tenkte faktisk ikke åver det da jeg lå på benken å fikk se den lille på skjermen. Alt sto bra til og fikk se ett bankende hjerte. For en deilig følelse. Har vært så redd det var noe galt siden smertene har vært så rare. Men hurra bare 1 uke igjen til man har nådd uke 12 :D
Man føler seg ikke akkurat som verdens kuleste i den situasjonen, men det blir fort glemt ja når man får se det som faktisk gror inni oss. Så bra det stod bra til:happy:

11 dager igjen :) er 12+2 ved TUL så håper jeg slipper innvendig :D

4 dager igjen! Er 11+2 mår jeg skal til UL, usikker på om de tar utvendig eller innvendig. Noen som vet?
Tok innvendig på tirsdag når jeg var 11+6:)
Har litt ekstra emballasje rundt magen så da tror jeg det er best med innvendig så tidlig:)

Jeg tok utvendig da jeg var 10+noe ved forrige graviditet. Men ser det er litt ulik praksis der ja :-) Er vel rett i grenseland for utvendig/innvendig. Lykke til :-)

Jeg tok utvendig da jeg var 10+noe ved forrige graviditet. Men ser det er litt ulik praksis der ja :-) Er vel rett i grenseland for utvendig/innvendig. Lykke til :-)
Jeg tok utvendig 8+ begge gangene. Og har litt ekstra på magen..

19 :)

2 dager igjen! :D

Back
Topp