Ikke lenge til! Masse lykke tilBle visst time på meg i dagKl 17
![]()
Wæææ.... Spennende om alt ser bra ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke lenge til! Masse lykke tilBle visst time på meg i dagKl 17
![]()
Wæææ.... Spennende om alt ser bra ut![]()
Tror jeg er 6+1, evt lengre, men vet ikke pga lang syklus, og ikke når jeg evt hadde ELLykke tilhvor langt på vei?
![]()
Noe sånnt her ogsåhar ikke bestillt time enda men tenker den uka
![]()
Vi får telle ned sammenplutselig er det vår tur
![]()
LurtBra det ikke bare er jeg som har så lenge å vente![]()
Bestilte time i går. Dit jeg skal er bare åpent på mandager og husker fra sist at det var så lang ventetid, så da bestilte jeg i god tid denne gangen.
Lurt![]()
Tenker også å bestille ganske snart, så har jeg en dato å se frem til![]()
Jeg bestilte også tidlig av samme grunn. Fylles fort oppBra det ikke bare er jeg som har så lenge å vente![]()
Bestilte time i går. Dit jeg skal er bare åpent på mandager og husker fra sist at det var så lang ventetid, så da bestilte jeg i god tid denne gangen.
Jeg bestilte også tidlig av samme grunn. Fylles fort opp![]()
Hvor langt er du på vei? Kunne de si noe om det? Du trodde selv at du var 6+1?Vært til TULDe kunne ikke se så mye enn at det var fostersekken og fosteranlegg
Kunne ikke se eller høre hjertelyd, men det kunne jeg tenke meg
Ga forslag på å ta blodprøve for sjekke om HCG stiger, men testene har blitt sterkere, så får se hva legen sier imorgen
Så nå er det bare å vente
![]()

Hun målte til 6+0 ca, så er det jeg hadde regnet ut selvHvor langt er du på vei? Kunne de si noe om det? Du trodde selv at du var 6+1?![]()
5 dager igjenUl i morgen. Ikke lenge igjen nå![]()