Nedtelling til TUL

Noe sånnt her også :p har ikke bestillt time enda men tenker den uka :)
Vi får telle ned sammen :) plutselig er det vår tur :D

Bra det ikke bare er jeg som har så lenge å vente :)

Bestilte time i går. Dit jeg skal er bare åpent på mandager og husker fra sist at det var så lang ventetid, så da bestilte jeg i god tid denne gangen.
 
Bra det ikke bare er jeg som har så lenge å vente :)

Bestilte time i går. Dit jeg skal er bare åpent på mandager og husker fra sist at det var så lang ventetid, så da bestilte jeg i god tid denne gangen.
Lurt :)
Tenker også å bestille ganske snart, så har jeg en dato å se frem til :)
 
Bra det ikke bare er jeg som har så lenge å vente :)

Bestilte time i går. Dit jeg skal er bare åpent på mandager og husker fra sist at det var så lang ventetid, så da bestilte jeg i god tid denne gangen.
Jeg bestilte også tidlig av samme grunn. Fylles fort opp :)
 
Vært til TUL :) De kunne ikke se så mye enn at det var fostersekken og fosteranlegg :) Kunne ikke se eller høre hjertelyd, men det kunne jeg tenke meg ;) Ga forslag på å ta blodprøve for sjekke om HCG stiger, men testene har blitt sterkere, så får se hva legen sier imorgen :) Så nå er det bare å vente :)
 
Vært til TUL :) De kunne ikke se så mye enn at det var fostersekken og fosteranlegg :) Kunne ikke se eller høre hjertelyd, men det kunne jeg tenke meg ;) Ga forslag på å ta blodprøve for sjekke om HCG stiger, men testene har blitt sterkere, så får se hva legen sier imorgen :) Så nå er det bare å vente :)
Hvor langt er du på vei? Kunne de si noe om det? Du trodde selv at du var 6+1? :)
 
20 dager nå :Heartred
 
Hvor langt er du på vei? Kunne de si noe om det? Du trodde selv at du var 6+1? :)
Hun målte til 6+0 ca, så er det jeg hadde regnet ut selv :)
Men så klart kjedelig å ikke høre hjertelyden :) Anbefalte evt å ta ny UL om 1 - 2 uker ;)
 
27 dager :)
 
UL 31.10, uke 8+1.. Den første UL taes litt tidligere ved IVF graviditet, så det blir kjekt å slippe å betale så mye for den, selv om jeg hadde gjort det uansett!xsmile5
 
19 dager igjen.. ;)
 
Back
Topp