Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke så sent som deg (18+3), men denne setningen står i mitt innkallingsbrev: «Timen gjelder tilbud om ultralydundersøkelse i svangerskapsuke 17-20.»Hm, fikk OUL den dagen jeg er 20+2. Synes det var ganske sent. Flere som har fått så sen OUL?
Ja, ser også det står uke 18-20 en del steder og da er jo 20+2 etter det. Må høre med dem tror jeg.Nei ikke så sent som deg (18+3), men denne setningen står i mitt innkallingsbrev: «Timen gjelder tilbud om ultralydundersøkelse i svangerskapsuke 17-20.»
Kanskje du kan ringe og høre om det finnes en time til deg før du er 20+2?
Jeg fikk ikke innkalling til OUL før 5 dager etter jeg hadde vært på TUL, også på OUS, så blir sikkert samme for deg5 dager til TUL, har ikke fått time til OUL enda (flere som skal føde ved OUS som ikke har fått?)
Takk, da regner jeg med at jeg får time etter hvert - har ikke vært på TUL enda (skal på onsdag!)Jeg fikk ikke innkalling til OUL før 5 dager etter jeg hadde vært på TUL, også på OUS, så blir sikkert samme for deg
(Fikk svar på NIPT ca. 1 uke etter jeg tok den, i journalen på Helsenorge)
Har du sjekket på helsenorge? Min time låg der før eg fekk melding om den.Enda ikke fått innkalling til OUL. Men tror den blir i midten av september. Håper den blir på lokalsykehuset og ikke sentral sånn som TUL ble.. (3 timer lengste kjørevei EN vei)..
Såg du ikkje hadde vert på tidlig enda før eg svarte, men då får du sikkert det samme dag du er der på helsenorgeTakk, da regner jeg med at jeg får time etter hvert - har ikke vært på TUL enda (skal på onsdag!)