Nedtelling til TUL og OUL!❤️

Enda ikke fått innkalling til OUL. Men tror den blir i midten av september. Håper den blir på lokalsykehuset og ikke sentral sånn som TUL ble.. (3 timer lengste kjørevei EN vei)..
 
Hm, fikk OUL den dagen jeg er 20+2. Synes det var ganske sent. Flere som har fått så sen OUL?
 
Hm, fikk OUL den dagen jeg er 20+2. Synes det var ganske sent. Flere som har fått så sen OUL?
Nei ikke så sent som deg (18+3), men denne setningen står i mitt innkallingsbrev: «Timen gjelder tilbud om ultralydundersøkelse i svangerskapsuke 17-20.»

Kanskje du kan ringe og høre om det finnes en time til deg før du er 20+2?
 
5 dager til TUL, har ikke fått time til OUL enda (flere som skal føde ved OUS som ikke har fått?)
 
Nei ikke så sent som deg (18+3), men denne setningen står i mitt innkallingsbrev: «Timen gjelder tilbud om ultralydundersøkelse i svangerskapsuke 17-20.»

Kanskje du kan ringe og høre om det finnes en time til deg før du er 20+2?
Ja, ser også det står uke 18-20 en del steder og da er jo 20+2 etter det. Må høre med dem tror jeg.
 
5 dager til TUL - er da 13+1 i følge menstermin, men bare 11+3 ifølge egne beregninger med EL-test. Så veeldig spent på hva de tenker om termindatoen altså siden det skiller 12 dager :confused005
 
Back
Topp