Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Når har du time?0 dager til TOUL Så spent og nervøs!!!
Ville kanskje tatt kontakt med fastlegen å spørt om de kunne henvist deg til OUL, kan skje en glipp! Jeg fikk time til både TUL og OUL samme dag jegIkke fått time til OUL enda, kanskje jeg får den først etter TUL?
Legen min har bestilt til begge, men sykehuset har bare booket den første. Neste kommer nok etter den. Ikke bekymra for det.Ville kanskje tatt kontakt med fastlegen å spørt om de kunne henvist deg til OUL, kan skje en glipp! Jeg fikk time til både TUL og OUL samme dag jeg
Åjaa okei, ja det er nok litt forskjellig fra sykehus til sykehus daLegen min har bestilt til begge, men sykehuset har bare booket den første. Neste kommer nok etter den. Ikke bekymra for det.
Ja hun sa i dag at de ventet med å gi time til etter de så alt var bra på TUL. Så får nok innkalling om ikke lenge håper jegLegen min har bestilt til begge, men sykehuset har bare booket den første. Neste kommer nok etter den. Ikke bekymra for det.