Nedtelling til TUL, kontroll etc.

2 dager

1 dag igjen til tul. Kjenner jeg gruer meg:nailbiting: håper så at jeg kommer ut med gode nyheter :Heartred

Straks time til tul og jeg er livredd. Hjalp jo ikke noe på at jeg oppdaget litt rosa blod på papiret på det første dobesøket heller :banghead:
Please la dette gå bra og la alt stå bra til med den lille :Heartred

Straks time til tul og jeg er livredd. Hjalp jo ikke noe på at jeg oppdaget litt rosa blod på papiret på det første dobesøket heller :banghead:
Please la dette gå bra og la alt stå bra til med den lille :Heartred
Lykke til ❤️❤️

Idag 14:30 :nailbiting::nailbiting:

tusen takk :Heartred gikk kjempe greit. Fikk høre et perfekt hjerteslag på 176:love7 ble satt frem fra forrige tul fra 7+5 til 8+4 . Ble en fantastisk dag dette her:Heartred satser på det blir det for deg også mammatil3:Heartred
Så nydelig!! Det er fantastisk på en fredag :joyful:

tusen takk :Heartred gikk kjempe greit. Fikk høre et perfekt hjerteslag på 176:love7 ble satt frem fra forrige tul fra 7+5 til 8+4 . Ble en fantastisk dag dette her:Heartred satser på det blir det for deg også mammatil3:Heartred
Fantastisk ❤️❤️

Fosterdiagnostikk på mandag :-)

Ååh, så flott å høre! :love7

Ny TUL idag ❤️ Lille spiren har vokst mye, 13,9 mm nå ❤️ og hjertet dunker fortsatt :love7 han satt meg frem 6 dager, så i følge han er jeg 8+2, men i følge meg selv 7+3. skal tilbake om 4 uker, (mulig jeg tar en privat ul mellom her også :p) så får se da hva som stemmer ❤️

Vedlegg

• 8FCBCB9D-57FF-4D9D-B37D-5C42D60F31DB.jpeg
    8FCBCB9D-57FF-4D9D-B37D-5C42D60F31DB.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 13
Ny TUL idag ❤️ Lille spiren har vokst mye, 13,9 mm nå ❤️ og hjertet dunker fortsatt :love7 han satt meg frem 6 dager, så i følge han er jeg 8+2, men i følge meg selv 7+3. skal tilbake om 4 uker, (mulig jeg tar en privat ul mellom her også :p) så får se da hva som stemmer ❤️
Hurra! Så deilig å se ❤️❤️

var visst ikke bare jeg som ble satt frem 6 dager:joyful:
Blir spennende å se om de nye målingene stemmer på begge to. Vet du når du hadde el??? Husker jeg ble satt frem med to åringen min også og han ble til med ivf, så kunne ikke være mer sikkert for unnfangelse :)

var visst ikke bare jeg som ble satt frem 6 dager:joyful:
Blir spennende å se om de nye målingene stemmer på begge to. Vet du når du hadde el??? Husker jeg ble satt frem med to åringen min også og han ble til med ivf, så kunne ikke være mer sikkert for unnfangelse :)
Jaa sånn ca, fikk positiv eggløsningstest både 5-6 desember, så må jo vært en av de dagene. Så kan det jo være litt feilmåling når der er så smått enda ❤️ Blir spennende å se på neste ul. Stemmer det med el på deg at du ble flyttet frem?:)

Back
Topp