2 dager til TUL. Er så bekymret. Enda symptomene er der og magen også...
Tvi tvi, det går nok veldig bra skal du se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
2 dager til TUL. Er så bekymret. Enda symptomene er der og magen også...
Lykke tilStraks time til tul og jeg er livredd. Hjalp jo ikke noe på at jeg oppdaget litt rosa blod på papiret på det første dobesøket heller
Please la dette gå bra og la alt stå bra til med den lille![]()

Masse lykke tilStraks time til tul og jeg er livredd. Hjalp jo ikke noe på at jeg oppdaget litt rosa blod på papiret på det første dobesøket heller
Please la dette gå bra og la alt stå bra til med den lille![]()
Lykke til! Så spennendeIdag 14:30![]()
Lykke til![]()
Masse lykke til![]()
gikk kjempe greit. Fikk høre et perfekt hjerteslag på 176
ble satt frem fra forrige tul fra 7+5 til 8+4 . Ble en fantastisk dag dette her
satser på det blir det for deg også mammatil3
Så nydelig!! Det er fantastisk på en fredagtusen takkgikk kjempe greit. Fikk høre et perfekt hjerteslag på 176
![]()

Fantastisktusen takkgikk kjempe greit. Fikk høre et perfekt hjerteslag på 176
![]()
Ååh, så flott å høre!tusen takkgikk kjempe greit. Fikk høre et perfekt hjerteslag på 176
![]()

han satt meg frem 6 dager, så i følge han er jeg 8+2, men i følge meg selv 7+3. skal tilbake om 4 uker, (mulig jeg tar en privat ul mellom her også Hurra! Så deilig å seNy TUL idagLille spiren har vokst mye, 13,9 mm nå
og hjertet dunker fortsatt
han satt meg frem 6 dager, så i følge han er jeg 8+2, men i følge meg selv 7+3. skal tilbake om 4 uker, (mulig jeg tar en privat ul mellom her også
) så får se da hva som stemmer
![]()
Ny TUL idagLille spiren har vokst mye, 13,9 mm nå
og hjertet dunker fortsatt
han satt meg frem 6 dager, så i følge han er jeg 8+2, men i følge meg selv 7+3. skal tilbake om 4 uker, (mulig jeg tar en privat ul mellom her også
) så får se da hva som stemmer
![]()
Jaa sånn ca, fikk positiv eggløsningstest både 5-6 desember, så må jo vært en av de dagene. Så kan det jo være litt feilmåling når der er så smått endavar visst ikke bare jeg som ble satt frem 6 dager
Blir spennende å se om de nye målingene stemmer på begge to. Vet du når du hadde el??? Husker jeg ble satt frem med to åringen min også og han ble til med ivf, så kunne ikke være mer sikkert for unnfangelse![]()