Masse lykke til1 dag, og jeg gruer meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til1 dag, og jeg gruer meg!
Er det noen spesielle grunn til at du har flere TUL?15 til 3.TUL
Ja, fordi jeg har hatt MA/SA tidligere og fordi jeg har hatt IVF. Litt ekstraservice også fordi jeg jobber på sykehuset, og har vært veldig nervøs og stressaEr det noen spesielle grunn til at du har flere TUL?
Okei krysser fingrene for at det går rette veien denne gangen. Har selv vært gjennom ivf, tilsammen 12 forsøk med IUI og IVF, endelig klaffet det ingen SA eller MA tidligereJa, fordi jeg har hatt MA/SA tidligere og fordi jeg har hatt IVF. Litt ekstraservice også fordi jeg jobber på sykehuset, og har vært veldig nervøs og stressa
Ja, foreløpig ser alt veldig bra ut, så krysser fingrene Har du vært på TUL?Okei krysser fingrene for at det går rette veien denne gangen. Har selv vært gjennom ivf, tilsammen 12 forsøk med IUI og IVF, endelig klaffet det ingen SA eller MA tidligere
Lykke til3,5 time!!! Gruer meg litt.. Redd for om det er noe feil!
Lykke til5 timer
Vi har hatt nesten alt i oslo, men sise forsøket tok vi på spiren, hos oss klaffet det på fryseforsøketJa, foreløpig ser alt veldig bra ut, så krysser fingrene Har du vært på TUL?
Har hatt 6 forsøk (en del avbrutte) i Tromsø, og et privat på Spiren i Trondheim som klaffet på første forsøk. Forsøkte Letrozol mellom forsøkene som gjorde meg gravid begge gangene, da det endte i SA og MA. Har også vært utredet for habituell abort, men ingen funn der. Hvor har du hatt IVF?
Jeg er iallefall veldig fornøyd med SpirenVi har hatt nesten alt i oslo, men sise forsøket tok vi på spiren, hos oss klaffet det på fryseforsøket