Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi betalte under 100 kroner da vi fikk henvisning fra ovf klinikken bi hører tilDriver å undersøker litt steder man kan ta TUL. Er det riktig at prisen på dette ligger på 1500-1700?
Jeg var på TUL forrige uke, 6+4. Vi så plommesekk og en knøttliten reke, med mye bevegelse på midten. Det var hjertet, ja! Men jeg skal tilbake neste uke, for gynekologen mente at det ikke var så mye å se ennå. Men det var godt å få en bekreftelse på liv, og ikke en ny blæremola, som jeg hadde forrige gang jeg var gravid.Jeg skal på min tredje kontroll torsdag. Da er jeg 6+0. Noen som har sett hjertet blinke så tidlig?
Gratulerer! Spennende!Jeg var på TUL forrige uke, 6+4. Vi så plommesekk og en knøttliten reke, med mye bevegelse på midten. Det var hjertet, ja! Men jeg skal tilbake neste uke, for gynekologen mente at det ikke var så mye å se ennå. Men det var godt å få en bekreftelse på liv, og ikke en ny blæremola, som jeg hadde forrige gang jeg var gravid.
Masse lykke til! ❤ Jeg har også tul om et par timer!
Lykke til!0, bare om et par timer!
Lykke til du ogsåMasse lykke til! ❤ Jeg har også tul om et par timer!