Nedtelling til TU

Jeg har vært på tul i dag, bare fordi jeg hadde noen bekymringer. Jeg er ikke mer enn 4+6 så det var ikke stort å se,men gyn sa at hvis jeg ikke hadde sagt at jeg var gravid ville han sagt at jeg burde ta en test. Skal tilbake i uke 7.:happy::Heartred
15 dager til tul:love7

Jeg skal på min tredje kontroll torsdag. Da er jeg 6+0. Noen som har sett hjertet blinke så tidlig?

Idag var vi på tidlig ultralyd og fikk endelig se det bankende hjertet ❤ vi trodde jeg var 7+4 men det ble korrigert til 7+1 men det kunne visst bære litt vanskelig å regne eksakt så tidlig, så den ordentlige terminen ville bli ordentlig konstantert ved OUL

28 dager igjen her, gleder meg :smiley-bounce012
Tenkte egentlig å vente tilvanlig UL men klarte ikke det.. Heh..

Jeg skal på min tredje kontroll torsdag. Da er jeg 6+0. Noen som har sett hjertet blinke så tidlig?
Jeg var på TUL forrige uke, 6+4. Vi så plommesekk og en knøttliten reke, med mye bevegelse på midten. Det var hjertet, ja! Men jeg skal tilbake neste uke, for gynekologen mente at det ikke var så mye å se ennå. Men det var godt å få en bekreftelse på liv, og ikke en ny blæremola, som jeg hadde forrige gang jeg var gravid.

17 dager igjen. Jeg gleder meg!

Jeg var på TUL forrige uke, 6+4. Vi så plommesekk og en knøttliten reke, med mye bevegelse på midten. Det var hjertet, ja! Men jeg skal tilbake neste uke, for gynekologen mente at det ikke var så mye å se ennå. Men det var godt å få en bekreftelse på liv, og ikke en ny blæremola, som jeg hadde forrige gang jeg var gravid.
Gratulerer! Spennende!

Back
Topp