Nedtelling til tredje trimester!

To uker og to dager...
16 dager? :)

Du teller til 27+0..?
Spør bare, jeg fikk det ikke helt til å stemme at du hadde færre dager, men termin etter meg :P Eller har du fått ny termin? :)

Du teller til 27+0..?
Spør bare, jeg fikk det ikke helt til å stemme at du hadde færre dager, men termin etter meg :p Eller har du fått ny termin? :)

Teller til 27+0 jaa siden det var det som sto på babyverden når jeg søkte opp når 3.trimester begynte:D

Teller til 27+0 jaa siden det var det som sto på babyverden når jeg søkte opp når 3.trimester begynte:D

Det forklarer :) De trimesterene går litt i flyt.. veldig ujevnt på når andre trimester starter også. Noen steder starter det 13+0, andre steder 14+0 :P hadde vært greit om det ble en enighet overalt :p

24 dager til:joyful:

20 dager til. Dette går altfor fort! :nailbiting:

Står inne på svangerskapsuker (under verktøy) på babyverden at 3.trimester starter i uke 28+0 :)

Men da begynner jeg bare å følge 28+0 i stedet hvis det er det alle andre gjør:p Såå, 19 dager til!

Men da begynner jeg bare å følge 28+0 i stedet hvis det er det alle andre gjør:p Såå, 19 dager til!
Er ikke bare bare det her! :p Rart man ikke opererer likt! Hvertfall inne på samme nettside :wacky:

Back
Topp