Nedtelling til tidligultralyd ❤️

Tror hun tar innvendig. Jeg skal til samme gynekolog som sist og da tok hun innvendig da jeg var i uke 20. Var først i uke 30 hu tok utvendig :happy: jeg tok også privat en gang rundt uke 12 sist pga fellesferie og hun tok også innvendig. Det var på Artemis i Tønsberg.
Åja :) det har jeg ikke hørt om før! :hilarious:

Takk! Drømte i natt at jeg begynte å blø masse, og i morges var det bittelitt rosa igjen i truseinnlegget - så det skal bli godt å få det sjekket opp.:shy: Tror det bare er Lutinusen igjen og den applikatoren som skraper - kanskje jeg skal begynne å putte den i stumpen som du :hilarious:
Så bra du skal sjekke ut! Dumme lutinus :bag: Stumpen fungerer kjempe bra, ingen rester kommer ut heller :knegg:

Alt stod bra til! Målt til en dag kortere denne gangen også, så kanskje jeg skal justere det til at jeg er 8+2 :shy:

Men er ikke nevneverdig imponert over Majorstua Kvinneklinikk! Skjermen vendte fra meg nesten hele undersøkelsen, hun snudde den kun én gang så jeg fikk se ordentlig, og jeg fikk kun to bilder i hånden. Alle andre steder har jeg fått mange bilder, noen ganger videoer, tilsendt på mail så jeg har det trygt digitalt. Bilder av babyen var enda mer utydelig nå enn hva det var for to uker siden - og jeg var ute av døra etter kun 10 min.

Her var det utvendig ultralyd i uke 12 :)
Rart hvor variert det skal være:whacky011 jeg fikk kjempefine ul bilder både på TUL og OUL selv om det var innvendig. Men kan være hva gynekologen er komfortabel med også tenker jeg:happy:

Alt stod bra til! Målt til en dag kortere denne gangen også, så kanskje jeg skal justere det til at jeg er 8+2 :shy:

Men er ikke nevneverdig imponert over Majorstua Kvinneklinikk! Skjermen vendte fra meg nesten hele undersøkelsen, hun snudde den kun én gang så jeg fikk se ordentlig, og jeg fikk kun to bilder i hånden. Alle andre steder har jeg fått mange bilder, noen ganger videoer, tilsendt på mail så jeg har det trygt digitalt. Bilder av babyen var enda mer utydelig nå enn hva det var for to uker siden - og jeg var ute av døra etter kun 10 min.
Så bra alt stod bra til :love7

Men rart du fikk se så lite! Jeg har kun vært steder hvor pasienten har egen skjerm rett foran. Kanskje ikke verdt pengene å gå på Majorstua? Og ute etter kun 10 min :bag:

Det var dårlig service! Men godt at alt var fint :Heartred

10 dager

Åh, det var kjipt!! Det betaler man jo i dyre dommer? Du kan jo forsøke å sende en mail og si du ble litt skuffet, og hvorfor.. I beste fall får du kanskje en ny time gratis, men du får i alle fall sagt i fra mtp andre som kommer etter seg :bag:

Men godt alt var bra da :shy: Hadde ikke tenkt på den dagen fra eller til, vent til TOUL Med å justere :Heartpink

Så bra alt stod bra til :love7

Men rart du fikk se så lite! Jeg har kun vært steder hvor pasienten har egen skjerm rett foran. Kanskje ikke verdt pengene å gå på Majorstua? Og ute etter kun 10 min :bag:
Ja, jeg har også kun hatt erfaring med egen skjerm rett foran til meg - men her var det kun den skjermen gynekologen brukte :dead:

Ikke helt verdt det, nei - men godt å få bekreftet at alt fortsatt stod bra til, det var jo i all hovedsak formålet - men man vil jo gjerne gå derfra med en følelse at man har fått det man har betalt for, spesielt når man går privat :shifty:

9 dager

Back
Topp