38 dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i dag!Under 24 timer til![]()
Lykke til ♡
Lykke tilUnder 24 timer til![]()
Såå gøy!! Lykke til1 dagbestilte nettopp siden jeg skal til Oslo i morgen
Sikkert unødvendig, siden det bare er to uker siden sist, men men. Det blir ikke noe særlig kostnad på babyutstyr denne gangen, så kan forsvare pengebruken med det
![]()
Lykke til!1 dagbestilte nettopp siden jeg skal til Oslo i morgen
Sikkert unødvendig, siden det bare er to uker siden sist, men men. Det blir ikke noe særlig kostnad på babyutstyr denne gangen, så kan forsvare pengebruken med det
![]()
Skal su ta innvendig ul da? Trodde den var utvendig30 dager til TUL. Da er jeg 13+0 så håper gynekolog ser mye![]()
Lykke til i dag! Så kjekt med en ekstra titt, ikke litt misunnelig1 dagbestilte nettopp siden jeg skal til Oslo i morgen
![]()
Takk! Drømte i natt at jeg begynte å blø masse, og i morges var det bittelitt rosa igjen i truseinnlegget - så det skal bli godt å få det sjekket opp.Lykke til i dag! Så kjekt med en ekstra titt, ikke litt misunnelig![]()
![]()
Tror hun tar innvendig. Jeg skal til samme gynekolog som sist og da tok hun innvendig da jeg var i uke 20. Var først i uke 30 hu tok utvendigSkal su ta innvendig ul da? Trodde den var utvendig![]()