Nedtelling til tidligultralyd ❤️

11 dager

1 dag :nailbiting: bestilte nettopp siden jeg skal til Oslo i morgen :shy: Sikkert unødvendig, siden det bare er to uker siden sist, men men. Det blir ikke noe særlig kostnad på babyutstyr denne gangen, så kan forsvare pengebruken med det :hilarious:
Såå gøy!! Lykke til :D

1 dag :nailbiting: bestilte nettopp siden jeg skal til Oslo i morgen :shy: Sikkert unødvendig, siden det bare er to uker siden sist, men men. Det blir ikke noe særlig kostnad på babyutstyr denne gangen, så kan forsvare pengebruken med det :hilarious:
Lykke til i dag! Så kjekt med en ekstra titt, ikke litt misunnelig :knegg: :Heartpink

Lykke til i dag! Så kjekt med en ekstra titt, ikke litt misunnelig :knegg: :Heartpink
Takk! Drømte i natt at jeg begynte å blø masse, og i morges var det bittelitt rosa igjen i truseinnlegget - så det skal bli godt å få det sjekket opp.:shy: Tror det bare er Lutinusen igjen og den applikatoren som skraper - kanskje jeg skal begynne å putte den i stumpen som du :hilarious:

Skal su ta innvendig ul da? Trodde den var utvendig:)
Tror hun tar innvendig. Jeg skal til samme gynekolog som sist og da tok hun innvendig da jeg var i uke 20. Var først i uke 30 hu tok utvendig :happy: jeg tok også privat en gang rundt uke 12 sist pga fellesferie og hun tok også innvendig. Det var på Artemis i Tønsberg.

Back
Topp