Nedtelling til tidlig ultralyd

2 dager til ultralyd ifm nipt, 5 dager til tidlig ordinær. Blir litt vel mye ultralyd fremover føler jeg, gitt at det se kan se er bra på lørdag da.

2 dager til ultralyd ifm nipt, 5 dager til tidlig ordinær. Blir litt vel mye ultralyd fremover føler jeg, gitt at det se kan se er bra på lørdag da.
Spennende! Håper alt ser bra ut på både NIPT og ul. Er du spent på den? ❤️

Spennende! Håper alt ser bra ut på både NIPT og ul. Er du spent på den? ❤️
Spent på den, ja! Alltid litt skummelt med ultralyd, så gleder meg til å være ferdig om alt er bra egentlig bare. Selve ultralydene syntes jeg er litt kjedelig og/eller nervepirrende. Det er jo en del måling osv. så vet jo ikke alltid om alt er bra før man er ferdig sånn egentlig, og vet man det, så føler jeg meg ferdig med ultralyden :hilarious::D

19 dager igjen til OTUL her, og 9 dager til neste TUL før OTUL, men var på UL i går også, og fikk se en superaktiv liten krabat med både fingre og tær som styrte på så masse at gyn nesten ikke fikk målt den :hilarious: Ble målt til å være 5 dager lengre enn menstermin, så nå kjenner jeg endelig at jeg kan begynne å tro litt på at dette blir noe av. :happy:

Spent på den, ja! Alltid litt skummelt med ultralyd, så gleder meg til å være ferdig om alt er bra egentlig bare. Selve ultralydene syntes jeg er litt kjedelig og/eller nervepirrende. Det er jo en del måling osv. så vet jo ikke alltid om alt er bra før man er ferdig sånn egentlig, og vet man det, så føler jeg meg ferdig med ultralyden :hilarious::D
Ja den er jeg enig i, gleder meg til å komme forbi det punktet for å se om alt er bra. Også ganske spent på den nipten, er første gang jeg tar den. Du er jo veldig snart ferdig heldigvis med alt det❤️☺️

Back
Topp