Åååå!! Hurra!! Så gode nyheter, sååå glad på dine vegneAlt bra!!! Herregud så lettet!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå!! Hurra!! Så gode nyheter, sååå glad på dine vegneAlt bra!!! Herregud så lettet!!!!
Det er jo ikke fredag i dag, nei! Haha tenkte du skulle ha ultralyden din i dag jeg1 dag igjen
Hurra!Alt bra!!! Herregud så lettet!!!!
Hadde vært fint med fredag i dag da!Det er jo ikke fredag i dag, nei! Haha tenkte du skulle ha ultralyden din i dag jeg
Spennende! Håper alt ser bra ut på både NIPT og ul. Er du spent på den?2 dager til ultralyd ifm nipt, 5 dager til tidlig ordinær. Blir litt vel mye ultralyd fremover føler jeg, gitt at det se kan se er bra på lørdag da.
Sambo kommer hjem i dag, og da får jeg så fredagsfølelseHadde vært fint med fredag i dag da!
Den beste følelsen når man ser det lille bankende hjertetHjertet slår fortsatt her otul om to uker
Spent på den, ja! Alltid litt skummelt med ultralyd, så gleder meg til å være ferdig om alt er bra egentlig bare. Selve ultralydene syntes jeg er litt kjedelig og/eller nervepirrende. Det er jo en del måling osv. så vet jo ikke alltid om alt er bra før man er ferdig sånn egentlig, og vet man det, så føler jeg meg ferdig med ultralydenSpennende! Håper alt ser bra ut på både NIPT og ul. Er du spent på den?
Ja den er jeg enig i, gleder meg til å komme forbi det punktet for å se om alt er bra. Også ganske spent på den nipten, er første gang jeg tar den. Du er jo veldig snart ferdig heldigvis med alt detSpent på den, ja! Alltid litt skummelt med ultralyd, så gleder meg til å være ferdig om alt er bra egentlig bare. Selve ultralydene syntes jeg er litt kjedelig og/eller nervepirrende. Det er jo en del måling osv. så vet jo ikke alltid om alt er bra før man er ferdig sånn egentlig, og vet man det, så føler jeg meg ferdig med ultralyden