Nedtelling til tidlig ultralyd

Ringte og fikk ny ultralyd hos fastlege samtidig som jeg skal ta blodprøver. Skal reise bort i påska, så må ha bekreftelse på at alt er som det skal før det :p Det er når jeg er 11+4, sist var jeg 8+6. 15 dager til!

Åkei da ble det visst en spontan UL i dag også på meg, dro på legevakta pga mistanke om UVI og hun tok en UL på meg. Målt til 8+2 og alt perfekt som det skal være! Ganske dårlig apparat der så skal fortsatt til min gyn på fredag for å få sett bedre ☺️ :love017 fikk ingen bilder i dag

15 dager

Snart bare 1 time igjen, herregud herregud herregud!!! Graviditet etter tap er faen ikke for pyser. Våknet en time før vekkerklokken og fikk ikke sove igjen, er sykt kvalm og nesten litt panisk. Katten har kommet oppi senga og ligger inntil armen min, akkurat som at hun skjønner at jeg er redd :Heartred :sorry: Jeg håper så inderlig at det ligger en sprell levende liten spire inni der og vinker til oss, men hva hvis ikke….

Snart bare 1 time igjen, herregud herregud herregud!!! Graviditet etter tap er faen ikke for pyser. Våknet en time før vekkerklokken og fikk ikke sove igjen, er sykt kvalm og nesten litt panisk. Katten har kommet oppi senga og ligger inntil armen min, akkurat som at hun skjønner at jeg er redd :Heartred :sorry: Jeg håper så inderlig at det ligger en sprell levende liten spire inni der og vinker til oss, men hva hvis ikke….
Lykke til! :Heartred

Back
Topp