Huff, det er så nervepirrende! Krysser fingrene for at alt er braNoen timer.. Er så sykt redd Er ganske sikker på at jeg får negativt svar fordi jeg ikke har hatt symptomer og har blødd litt/hatt brun utflod de siste dagene..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, det er så nervepirrende! Krysser fingrene for at alt er braNoen timer.. Er så sykt redd Er ganske sikker på at jeg får negativt svar fordi jeg ikke har hatt symptomer og har blødd litt/hatt brun utflod de siste dagene..
Masse lykke til!!0 dager !
Hvordan gikk det??0 dager !
Samme her, gjennom IVF Hvilken klinikk bruker du?Jeg går tidlig siden dette er via IVF. Ellers er ordinær ultralyd i uke 12-13
Ååh, se der!!! Skjønner du er letta!
Hurra!!! Så fin liten en
Bruker Porsgrunn sykehusSamme her, gjennom IVF Hvilken klinikk bruker du?
Det gjør vi også!Bruker Porsgrunn sykehus
Så spennende! Masse lykke tilSkal på tidlig UL i Porsgrunn på mandag(7+6), det er rutinen på sykehuset når man har blitt inseminert. Skal ha med meg mamma
Hvor hører dere til egentlig? jeg hører til Sarpsborg, langt unna Porsgrunn men verdt detDet gjør vi også!
Vi bor like ved Lillestrøm, så ca 2,5 timer unna Porsgrunn. Så vi har ca like lang reisevei kanskje. Men helt enig, absolutt verdt detHvor hører dere til egentlig? jeg hører til Sarpsborg, langt unna Porsgrunn men verdt det