mamino_
Forelsket i forumet
Masse lykke til fine degI dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til fine degI dag
Herreguuuuuud jeg har oppdatert siden her inne hele formiddag, nå ble jeg sååå glad at jeg sitter med tårer i øya hurra hurra hurraa!!! Dette vet jeg du trengte nå fantastisk!Det gikk bra!!! Fikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.
Åh jeg er overlykkelig, 1000 kg falt nettopp av skuldrene mine. NÅ kan jeg endelig begynne å tro på at dette faktisk kommer til å gå. Tenk at vi skal få en liten en i oktober
Vis vedlegget 429501
Tusen takk til alle dere fine frøkner for all støtte og heiing det har vært til stor hjelp og jeg er så rørt av hjertevarmen her inne
Hurra, sååå fin!Det gikk bra!!! Fikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.
Åh jeg er overlykkelig, 1000 kg falt nettopp av skuldrene mine. NÅ kan jeg endelig begynne å tro på at dette faktisk kommer til å gå. Tenk at vi skal få en liten en i oktober
Vis vedlegget 429501
Tusen takk til alle dere fine frøkner for all støtte og heiing det har vært til stor hjelp og jeg er så rørt av hjertevarmen her inne
Haha nhååå så søt du er!! tusen takk!! Ja dette trengte jeg nå, jeg er overlykkelig, brast i gråt selv da vi så hjertet slå, for en lettelseHerreguuuuuud jeg har oppdatert siden her inne hele formiddag, nå ble jeg sååå glad at jeg sitter med tårer i øya hurra hurra hurraa!!! Dette vet jeg du trengte nå fantastisk!
Takk! jeg er så glad nå!Hurra, sååå fin!
Gratulerer så mye!! Fantastiske nyheter Veldig glad på dine vegne!Det gikk bra!!! Fikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.
Vis vedlegget 429501
Det gikk bra!!! Fikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.
Vis vedlegget 429501
Ååå så braDet gikk bra!!! Fikk se verdens fineste lille jordbær med flott hjerteslag og alt perfekt! Målt til 8 mm, og satt tilbake én uke til 6+2. Ikke rart vi ikke så noe forrige uke da. Hun ville ikke høre på hjertet enda da apparatet dems varmet mye sa hun, men det så sterkt og regelmessig og fint ut.
Vis vedlegget 429501
Gratulerer så mye!! Fantastiske nyheter Veldig glad på dine vegne!
Gratulerer!
Tusen takkÅåå så bra
Masse lykke til! Håper alt står bra til! Null symptomer er jo ganske vanlig og litt blødning kan jo absolutt være uskyldigNoen timer.. Er så sykt redd Er ganske sikker på at jeg får negativt svar fordi jeg ikke har hatt symptomer og har blødd litt/hatt brun utflod de siste dagene..
Tusen takkMasse lykke til! Håper alt står bra til! Null symptomer er jo ganske vanlig og litt blødning kan jo absolutt være uskyldig