Stas - jordmoren jeg møtte der var så skjønn håper du får samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stas - jordmoren jeg møtte der var så skjønn håper du får samme
Håper det!! Så heldigvis lille for litt over en uke siden, så er ikke så nervøs Fikk du vite kjønn?Stas - jordmoren jeg møtte der var så skjønn håper du får samme
Det er godt Jeg var veldig forberedt på at ultralyden på sykehuset ikke skulle bli så hyggelig utifra hva folk har fortalt tidligere om at den er kun rettet mot å finne Aavik og veldig teknisk men synes den var minst like fin som de private , jordmor tok seg så god tid å forklarte Nei ble ikke nevnt i det hele tatt og vi spurte ikke heller - angrer kanskje litt på detHåper det!! Så heldigvis lille for litt over en uke siden, så er ikke så nervøs Fikk du vite kjønn?
Har skjønt at veldig få på sykehus sier noe, til og med om man spør, fordi det ikke er medisinsk Er 13+1 når vi skal, så er mulig det kan ses, avhengig av hvordan lille ligger.Det er godt Jeg var veldig forberedt på at ultralyden på sykehuset ikke skulle bli så hyggelig utifra hva folk har fortalt tidligere om at den er kun rettet mot å finne Aavik og veldig teknisk men synes den var minst like fin som de private , jordmor tok seg så god tid å forklarte Nei ble ikke nevnt i det hele tatt og vi spurte ikke heller - angrer kanskje litt på det
Blir spennende ikke før 2 feb, men mulig vi tar en privat ultralyd før den tid for å se om de kan se kjønnHar skjønt at veldig få på sykehus sier noe, til og med om man spør, fordi det ikke er medisinsk Er 13+1 når vi skal, så er mulig det kan ses, avhengig av hvordan lille ligger.
Om ikke får vi vite det på OUL 29. januar når har du OUL?
Ser den om man er nysgjerrig Vi skal ha «babyfeiring» helgen etter OUL, nesten som babyshower bare for både mor og far, og kun med nærmeste familie, og vi tenkte å avsløre kjønn da Det blir veldig stas!Blir spennende ikke før 2 feb, men mulig vi tar en privat ultralyd før den tid for å se om de kan se kjønn
Ser den om man er nysgjerrig Vi skal ha «babyfeiring» helgen etter OUL, nesten som babyshower bare for både mor og far, og kun med nærmeste familie, og vi tenkte å avsløre kjønn da Det blir veldig stas!
Åh det hørtes veldig koselig ut Hyggelig å dele det med de nærmesteSer den om man er nysgjerrig Vi skal ha «babyfeiring» helgen etter OUL, nesten som babyshower bare for både mor og far, og kun med nærmeste familie, og vi tenkte å avsløre kjønn da Det blir veldig stas!
Ja det gikk veldig bra, lille spire vokser som den skalGikk det bra ?
Kan du ikke ta kontakt med jordmor? De henviser også til ultralydVar litt vel sent ute til å bestille første svangerskapskontoll. Har enda ikke fått time og er 9+5.
Fastlegen har lenge vært sykemeldt og hadde ikke ledig time før langt ut i februar. Så de har skrevet meg opp på venteliste og skulle ta kontakt hvis det dukket opp noe
Regner nesten ikke med at jeg rekker å få henvisning til tidlig ultralyd nå
Hmm, har ikke tenkt på det. Får ringe inn og se om de har noe ledigKan du ikke ta kontakt med jordmor? De henviser også til ultralyd