Stas - jordmoren jeg møtte der var så skjønn håper du får samme

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stas - jordmoren jeg møtte der var så skjønn håper du får samme

Håper det!! Så heldigvis lille for litt over en uke siden, så er ikke så nervøsStas - jordmoren jeg møtte der var så skjønn håper du får samme![]()
Fikk du vite kjønn?Det er godtHåper det!! Så heldigvis lille for litt over en uke siden, så er ikke så nervøsFikk du vite kjønn?
Jeg var veldig forberedt på at ultralyden på sykehuset ikke skulle bli så hyggelig utifra hva folk har fortalt tidligere om at den er kun rettet mot å finne Aavik og veldig teknisk men synes den var minst like fin som de private , jordmor tok seg så god tid å forklarte
Nei ble ikke nevnt i det hele tatt og vi spurte ikke heller - angrer kanskje litt på det
Har skjønt at veldig få på sykehus sier noe, til og med om man spør, fordi det ikke er medisinskDet er godtJeg var veldig forberedt på at ultralyden på sykehuset ikke skulle bli så hyggelig utifra hva folk har fortalt tidligere om at den er kun rettet mot å finne Aavik og veldig teknisk men synes den var minst like fin som de private , jordmor tok seg så god tid å forklarte
Nei ble ikke nevnt i det hele tatt og vi spurte ikke heller - angrer kanskje litt på det
![]()
Er 13+1 når vi skal, så er mulig det kan ses, avhengig av hvordan lille ligger.
når har du OUL?Blir spennendeHar skjønt at veldig få på sykehus sier noe, til og med om man spør, fordi det ikke er medisinskEr 13+1 når vi skal, så er mulig det kan ses, avhengig av hvordan lille ligger.
Om ikke får vi vite det på OUL 29. januarnår har du OUL?
ikke før 2 feb, men mulig vi tar en privat ultralyd før den tid for å se om de kan se kjønn 
Ser den om man er nysgjerrigBlir spennendeikke før 2 feb, men mulig vi tar en privat ultralyd før den tid for å se om de kan se kjønn
![]()
Vi skal ha «babyfeiring» helgen etter OUL, nesten som babyshower bare for både mor og far, og kun med nærmeste familie, og vi tenkte å avsløre kjønn da
Det blir veldig stas!Ser den om man er nysgjerrigVi skal ha «babyfeiring» helgen etter OUL, nesten som babyshower bare for både mor og far, og kun med nærmeste familie, og vi tenkte å avsløre kjønn da
Det blir veldig stas!
Åh det hørtes veldig koselig utSer den om man er nysgjerrigVi skal ha «babyfeiring» helgen etter OUL, nesten som babyshower bare for både mor og far, og kun med nærmeste familie, og vi tenkte å avsløre kjønn da
Det blir veldig stas!
Hyggelig å dele det med de nærmeste 
Ja det gikk veldig bra, lille spire vokser som den skalGikk det bra ?![]()

Kan du ikke ta kontakt med jordmor? De henviser også til ultralydVar litt vel sent ute til å bestille første svangerskapskontoll. Har enda ikke fått time og er 9+5.
Fastlegen har lenge vært sykemeldt og hadde ikke ledig time før langt ut i februar. Så de har skrevet meg opp på venteliste og skulle ta kontakt hvis det dukket opp noe
Regner nesten ikke med at jeg rekker å få henvisning til tidlig ultralyd nå![]()

Hmm, har ikke tenkt på det. Får ringe inn og se om de har noe ledigKan du ikke ta kontakt med jordmor? De henviser også til ultralyd![]()