Nedtelling til tidlig ultralyd

Omg! Var der forventet eller som Lyn fra klar himmel?:)<3
Hmm.. kan ikke si det var forventet, men det kom heller ikke heeeelt uforberedt! :)
Fikk tidlig positive tester, og de ble sterke ganske raskt. Fikk 2-3 på digital allerede 12 dpo feks.
I tillegg visste jeg at det var to follikler klare på eggløsningsdagen, riktignok med litt ulik størrelse, men visste at det var en viss sjans for det. I tillegg har vi spøkt mye om at det er to, så det har nok vært i underbevisstheten.
Men det var en overraskelse allikevel! Har litt svake symptomer egentlig, så trodde ikke egentlig at det var to, men i det han startet ultralyden så så vi det jo med en gang, og jeg sa «Ja, se der er det to, ja». Gyn spurte om jeg visste det fra før, for jeg var overraskende rolig og fattet der og da. Var først etterpå konsekvenstankegangen begynte å slå inn :hilarious:
 
God morgen alle! Hvor langt er dere på vei på deres tidlige ultralyd timer? Usikker på når jeg bør dra.
 
Hei. Kan jeg spørre om hvorfor du fikk beskjed om det? Jeg skal bestille meg time selv.. men hvis det er lurt av en eller annen grunn og vente til 7+3 , så vil jeg gjerne høre :)
De sa egentlig ikke helt hvorfor, men har hørt før at man ikke bør ta TUL for tidlig mht å høre hjerteslag.
 
Back
Topp