Nedtelling til tidlig ultralyd

8 dager :Heartred
Føler jeg er i en skikkelig limbo, og går bare og venter på å få se et bankende hjerte. Nervepirrende tid…
 
Jeg er 7+2 når jeg skal 20.oktober☺️Den er privat, men har også fått godkjent henvisning via fastlegen til tul på sykehuset i november, da er jeg ca 12 uker.
Ah skjønner, jeg skal til jordmor i neste uke å da skulle hu bestille- vil anta det er i uke 12 , men er jo så utolmodig så kunne tenkt meg tidligere:)
 
9 dager!
 
Etter flere påminnelser om koffor eg ikkje KAN vente på vanlig behandlingstid (10 arbeidsdager) har eg endelig fått time til TUL neste veke. Er da 6+3. Egglederen min sprakk på 6+6 sist, og fikk da beskjed om å si fra tidlig neste gang eg blei gravid så dei kunne sjekke før dette. Det var visst glømt no eit år seinere. Jaja det gikk til slutt.
 
Etter flere påminnelser om koffor eg ikkje KAN vente på vanlig behandlingstid (10 arbeidsdager) har eg endelig fått time til TUL neste veke. Er da 6+3. Egglederen min sprakk på 6+6 sist, og fikk da beskjed om å si fra tidlig neste gang eg blei gravid så dei kunne sjekke før dette. Det var visst glømt no eit år seinere. Jaja det gikk til slutt.
Lykke til ❤️
 
Jeg har bestilt time når jeg er 6+1, men vurderer å skyve litt på den! Er veldig tidlig men jeg er sååå spent❤️
 
Har lyst på en i uke 13, har mange søppelsekker med barneklær jeg og ei venninne skal gå igjennom med blanding av gutte og jente klær, så vil gjerne vite kjønnet men mye mulig jeg må få meg privat UL
 
Back
Topp