Nedtelling til tidlig ultralyd

Tusen takk! Er så glad for alle på forumet så man kan lufte alle mulige tanker og føle man har en heiagjeng i ryggen :Heartred

Alt bra med den lille, delte i tråden for ultralydbilder men ville oppdatere her også! En sterk liten sak som vinket og sparket med beina, helt magisk opplevelse :Heartred

Herlighet se på den perfekte lille skapningen der da! Så sterk! Så godt å høre det ble gode nyheter der:love7:Heartpink

Skal i morgen! Veldig spent. Er bare 8+5, usikker på hvor mye de ser da. Noen som har erfaring fra så tidlig?
Spennende!:)
Jeg var på ultralyd forrige uke, jeg var da etter menstermin 7+6, men ble satt frem så ble 8+5 istedet for. Jeg så mye og til og med bevegelse. Legger ved bilde her.
Lykke til❤️

Vedlegg

• IMG_20210730_140208.jpg
    IMG_20210730_140208.jpg
    2,3 MB · Visninger: 42
6 dagar til TUL nr 2, håpar å få bekrefta hjerteaktivitet då, og at alt elles ser bra ut :Heartred I går var det litt usikkert om vi såg hjertet slå. Vi såg noko som blinka i kanten av fostersekken, men legen var ikkje sikker på om det var hjerteslag. Både eg og sjukepleiaren som var med, tenkte hjertet då vi såg det. Men tør ikkje tru heilt...

6 dagar til TUL nr 2, håpar å få bekrefta hjerteaktivitet då, og at alt elles ser bra ut :Heartred I går var det litt usikkert om vi såg hjertet slå. Vi såg noko som blinka i kanten av fostersekken, men legen var ikkje sikker på om det var hjerteslag. Både eg og sjukepleiaren som var med, tenkte hjertet då vi såg det. Men tør ikkje tru heilt...
Krysser fingrene for deg!
❤️

12 dager, da er jeg akkurat 12+0 Så veldig veldig spent.. så sterke fine hjerteslag i 9+0 men klarer ikke helt tro at det kommer to babyer i februar/mars uansett

3 dager til TUL nr 2! Håper sååååå mye at det er hjerteaktivitet hos begge og at de vokser bra ❤️

:Heartred:Heartred3 dager! Er virkelig spent da jeg har småblødd i tre uker.. Tør ikke glede meg over graviditeten enda, men klamrer meg til håpet!

Back
Topp