Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takk! Er så glad for alle på forumet så man kan lufte alle mulige tanker og føle man har en heiagjeng i ryggen
Alt bra med den lille, delte i tråden for ultralydbilder men ville oppdatere her også! En sterk liten sak som vinket og sparket med beina, helt magisk opplevelse![]()

Spennende!Skal i morgen! Veldig spent. Er bare 8+5, usikker på hvor mye de ser da. Noen som har erfaring fra så tidlig?
I går var det litt usikkert om vi såg hjertet slå. Vi såg noko som blinka i kanten av fostersekken, men legen var ikkje sikker på om det var hjerteslag. Både eg og sjukepleiaren som var med, tenkte hjertet då vi såg det. Men tør ikkje tru heilt...Krysser fingrene for deg!6 dagar til TUL nr 2, håpar å få bekrefta hjerteaktivitet då, og at alt elles ser bra utI går var det litt usikkert om vi såg hjertet slå. Vi såg noko som blinka i kanten av fostersekken, men legen var ikkje sikker på om det var hjerteslag. Både eg og sjukepleiaren som var med, tenkte hjertet då vi såg det. Men tør ikkje tru heilt...

3 dager! Er virkelig spent da jeg har småblødd i tre uker.. Tør ikke glede meg over graviditeten enda, men klamrer meg til håpet!3 dager! Er virkelig spent da jeg har småblødd i tre uker.. Tør ikke glede meg over graviditeten enda, men klamrer meg til håpet!