Nedtelling til tidlig ultralyd

Hadde egentlig ikke time før ordinær om 1 mnd. Men er så bekymret for alt mulig og syns det ble så lenge til. De var så snille og forståelsesfulle. De hadde ledig i morgen så da blir det UL i morgen:smiley-ashamed008:Heartred
 
I dag etter jobb:nailbiting::happy093

Kan melde om at timen i går gikk veldig fint (ble satt frem to dager, fra 12+5 til 13+0) og at alt av organer, ryggrad og nakkefold så veldig bra ut :Heartpink For en fantastisk følelse, jeg var så nervøs i forkant! Føler endelig jeg kan senke skuldrene nå, og at OUL blir neste gang vi hilser på (mest sannsynlig) henne igjen :) Masse lykke til med TUL til alle dere andre!
 
Er laaange 16 dager til jeg skal på ul+kub, og har hele tiden tenkt at det er neste ul. Men jeg kom nettopp på at jeg skal på en annen type kontroll neste uke (pga kort livmorhals og for å ta celleprøve som jeg må ta hver 3. måned) og det pleier jo å være ul i forbindelse med det! I så fall er det bare 10 dager til, og da er jeg 11+1. :happy:
 
Om 1 time! :woot: Er så spent, og håper at alt står bra til. Er 4 uker siden forrige TUL, da var jeg 7+6. Nå er jeg 11+6. Selv om man ikke har hatt noen tegn på at noe kan være galt, så bli man likevel nervøs :happy:
 
Back
Topp