Nedtelling til tidlig ultralyd

Skulle egentlig ikke ha flere før OUL, men fikk nettopp telefon om jeg ville være prøvekanin ifm hospitering/opplæring av TUL nå når de etterhvert skal tilby det til alle. Dermed er det plutselig kun 5 dager til neste UL:D
 
2 dager til andre TUL:love7 gleder meg til å se lille igjen! Kommer til å være 13+6. Sist var vi 8+0 (målt til 7+3), så var jo ikke så mye å se da. Selv om det også var en fin opplevelse. Som første gang er jeg litt nervøs også, selv om jeg trooor at alt er bra inni der ❤️
 
25 dager til neste gang..


Skulle egentlig neste uke, men etter å ha fått høre hjertelyden his jordmor i dag på kontroll nr to (fikk tilbud om ekstra da de hadde kapasitet) har jeg valgt å avbestille timen, selv om den er så og si gratis siden det er igjennom Gynokologen min. Skal på OUL om 4 uker, så tenker det blir nok oppfølgning osv, og føler meg heldigvis såpass trygg at jeg ikke ser behovet for å oppta denne timen, som kanskje er mer nyttig for noen andre som står i kø venter ❤️
 
En dag! Er så spent!! Håper det er to friske babyer ❤️ Dersom vi får vite kjønn blir det ekstra kjekt, men bare jeg kan få se at de ser friske ut så skal jeg endelig slappe av tror jeg :love017
 
Back
Topp