1 dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er TUL så lenge det er før den ordinære ultralyden du har blitt kalt inn til på sykehuset, det er den som defineres som OUL (ordinær ultralyd) masse lykke til!Var på tul 7 + 0 der vi fikk se hjerte banke. Skal på ny ul om 17 dager, da er jeg 13 + 0. (Usikker på om det enda er tul da eller oul)
På magen. Trur det er vanlig med innvendig frem til uke 9-10.Jeg skal på TUL i dag. Skikkelig spent. Håper alt er bra med den lille. Med tanke på at jeg har vært ganske dårlig de siste ukene, så håper jeg det er et godt tegn.
Men! Jeg lurer på en ting. Er ikke mer enn fire år siden jeg gikk gravid sist, likevel føler jeg at jeg har glemt masse; jeg er 12+3 i dag og lurer på om det da utføres ul vaginalt eller på magen?
På magen. Trur det er vanlig med innvendig frem til uke 9-10.
Jeg skal på TUL i dag. Skikkelig spent. Håper alt er bra med den lille. Med tanke på at jeg har vært ganske dårlig de siste ukene, så håper jeg det er et godt tegn.
Men! Jeg lurer på en ting. Er ikke mer enn fire år siden jeg gikk gravid sist, likevel føler jeg at jeg har glemt masse; jeg er 12+3 i dag og lurer på om det da utføres ul vaginalt eller på magen?
Så spennende, fortell når du er ferdigJeg skal på TUL i dag. Skikkelig spent. Håper alt er bra med den lille. Med tanke på at jeg har vært ganske dårlig de siste ukene, så håper jeg det er et godt tegn.
Så spennende, fortell når du er ferdig
Det er TUL så lenge det er før den ordinære ultralyden du har blitt kalt inn til på sykehuset, det er den som defineres som OUL (ordinær ultralyd) masse lykke til!
Nei det er jaggu ikke lett å holde styr på altAaah! Takk ikke lett med alle disse fagord/forkortelsene