Nedtelling til tidlig ultralyd..!

Var på tul 7 + 0 der vi fikk se hjerte banke. Skal på ny ul om 17 dager, da er jeg 13 + 0. (Usikker på om det enda er tul da eller oul)
Det er TUL så lenge det er før den ordinære ultralyden du har blitt kalt inn til på sykehuset, det er den som defineres som OUL (ordinær ultralyd) :) masse lykke til!
 
16 dager til neste
 
Jeg skal på TUL i dag. Skikkelig spent. Håper alt er bra med den lille. Med tanke på at jeg har vært ganske dårlig de siste ukene, så håper jeg det er et godt tegn.

Men! Jeg lurer på en ting. Er ikke mer enn fire år siden jeg gikk gravid sist, likevel føler jeg at jeg har glemt masse; jeg er 12+3 i dag og lurer på om det da utføres ul vaginalt eller på magen?
 
Jeg skal på TUL i dag. Skikkelig spent. Håper alt er bra med den lille. Med tanke på at jeg har vært ganske dårlig de siste ukene, så håper jeg det er et godt tegn.

Men! Jeg lurer på en ting. Er ikke mer enn fire år siden jeg gikk gravid sist, likevel føler jeg at jeg har glemt masse; jeg er 12+3 i dag og lurer på om det da utføres ul vaginalt eller på magen?
På magen. Trur det er vanlig med innvendig frem til uke 9-10.
 
21 dager til neste ultralyd her
 
Jeg skal på TUL i dag. Skikkelig spent. Håper alt er bra med den lille. Med tanke på at jeg har vært ganske dårlig de siste ukene, så håper jeg det er et godt tegn.

Men! Jeg lurer på en ting. Er ikke mer enn fire år siden jeg gikk gravid sist, likevel føler jeg at jeg har glemt masse; jeg er 12+3 i dag og lurer på om det da utføres ul vaginalt eller på magen?

Kjem litt an på legen og utstyret, evt din anatomi.

Eg har hatt innvendig på mine TUL rundt veke 12. Men har bakovervendt livmor + litt ekstra på magen, så lettast å sjå med innvendig.
 
Jeg skal på TUL i dag. Skikkelig spent. Håper alt er bra med den lille. Med tanke på at jeg har vært ganske dårlig de siste ukene, så håper jeg det er et godt tegn.

Men! Jeg lurer på en ting. Er ikke mer enn fire år siden jeg gikk gravid sist, likevel føler jeg at jeg har glemt masse; jeg er 12+3 i dag og lurer på om det da utføres ul vaginalt eller på magen?
Så spennende, fortell når du er ferdig :):Heartred
 
Så spennende, fortell når du er ferdig :):Heartred

Det gikk så bra ❤️ der inne var det en sprellende liten mini. Alt så bra ut på UL bildene. Men jeg lurer på, er det mulig å se kjønn i uke 12? Gyn mente hun ikke så det, men vi er sikre på at vi synes vi så noe. Ser det nå på ultralydbildene. Håper jo litt at hun har rett da, for ønsker meg jo en liten jente denne gangen :angelic: tror bildet viser det motsatte, gitt
 
Back
Topp