Nedtelling til tidlig ultralyd ✨

Har faktisk aldri hatt innvendig ultralyd med unntak av da jeg hadde MA. Jeg er ganske slank, og utvendig UL fra uke 6 og utover har gått helt fint! Men, mange opplever at bildene blir klarere så tidlig om man tar innvendig.

Legger ved bilde fra da jeg gikk gravid med førstemann :happy: Tatt utvendig.

Vis vedlegget 453950
Takk for svar! Det var jo veldig bra bilde :love017 Jeg har noen kg for mye, men hun som jeg kontaktet sa det skulle gå bra. Vi får tenke litt på hva vi gjør :)

Bestilte meg første time hos jordmor idag. Har ikke direkte tlfnr så bestilte time igjennom online system. Valgte 20 februar for da er jeg akkurat 7+0. Hva tenker dere? Er det en fin tid å ha sin første kontroll? Kunne velge en uke tidligere, men redd 6+0 kan være tidlig for å finne hjerteslag?
Er det lurt å gå først til fastlege for å ta blodprøve, eller holder det med første kontroll rett til jordmor? #førstebarn :smiley-ashamed004

I dag fikk jeg endelig henvisning til UL for å se at alt ligger der det skal! Jeg regner jo med det siden kroppen reagerte så utrolig tidlig sist og jeg merket fort at noe var galt og testene økte ikke skikkelig. Fikk time når jeg er 6+4, så håååper det er lenge nok til å høre hjertelyden også :love017
Men da har jeg en nedtelling å forholde meg til :smiley-bounce012

14 dager igjen til UL :Heartpink:Heartblue

I dag fikk jeg endelig henvisning til UL for å se at alt ligger der det skal! Jeg regner jo med det siden kroppen reagerte så utrolig tidlig sist og jeg merket fort at noe var galt og testene økte ikke skikkelig. Fikk time når jeg er 6+4, så håååper det er lenge nok til å høre hjertelyden også :love017
Men da har jeg en nedtelling å forholde meg til :smiley-bounce012

14 dager igjen til UL :Heartpink:Heartblue
Så utrolig bra! Det er både merkelig og fint at kroppen ofte viser at noe ikke er som det skal. Krysser fingrene for gode nyheter, og du skal fint kunne få sett hjerteaktivitet om du drar 6+4. :Heartred

11 dager :hungover: hadde time førstkommende lørdag, men klinikken mente jeg burde vente en uke for å se og høre bedre..

16 dager :salut
Men lurer på om jeg skal ta meg en tur til legen å måle hcg litt tidligere. #utålmodig

Back
Topp