Nedtelling til tidlig ultralyd ✨

Åh, er så spent på dine vegne! Tror du er først ut faktisk :shy: gleder meg til å høre om opplevelsen din! Lov å oppdatere oss?
Jeg også er skikkelig spent :love017 Håper sånn vi ser et bankende hjerte :Heartred Skal til legen ved siden av min fastlege som har spesialisert seg på ul, hun ville ha meg inn og synes det er så spennende selv :hilarious::Heartred Skulle vel helst ha hatt over 6 uker, men vi er vel 5+6 akkurat den dagen?

Jeg også er skikkelig spent :love017 Håper sånn vi ser et bankende hjerte :Heartred Skal til legen ved siden av min fastlege som har spesialisert seg på ul, hun ville ha meg inn og synes det er så spennende selv :hilarious::Heartred Skulle vel helst ha hatt over 6 uker, men vi er vel 5+6 akkurat den dagen?
Jeg er også veldig spent!
Vi må oppdatere hverandre hvordan det går :Heartpink :nailbiting:

Vi har bestilt ultralyd til neste lørdag, det er innvendig. Så har vi fått et tilbud et annet sted med utvendig om to uker. Har dere erfaring med innvendig og utvendig så tidlig? Ville dere gått for den timen vi allerede har, eller tatt utvendig en uke senere?

Vi har bestilt ultralyd til neste lørdag, det er innvendig. Så har vi fått et tilbud et annet sted med utvendig om to uker. Har dere erfaring med innvendig og utvendig så tidlig? Ville dere gått for den timen vi allerede har, eller tatt utvendig en uke senere?
Har faktisk aldri hatt innvendig ultralyd med unntak av da jeg hadde MA. Jeg er ganske slank, og utvendig UL fra uke 6 og utover har gått helt fint! Men, mange opplever at bildene blir klarere så tidlig om man tar innvendig.

Legger ved bilde fra da jeg gikk gravid med førstemann :happy: Tatt utvendig.

IMG_2724.jpeg

Back
Topp