Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, er så spent på dine vegne! Tror du er først ut faktisk
Jeg også er skikkelig spentÅh, er så spent på dine vegne! Tror du er først ut faktiskgleder meg til å høre om opplevelsen din! Lov å oppdatere oss?
Jeg er også veldig spent!Jeg også er skikkelig spentHåper sånn vi ser et bankende hjerte
Skal til legen ved siden av min fastlege som har spesialisert seg på ul, hun ville ha meg inn og synes det er så spennende selv
Skulle vel helst ha hatt over 6 uker, men vi er vel 5+6 akkurat den dagen?
Så absolutt! Har du også på tirsdag?Jeg er også veldig spent!
Vi må oppdatere hverandre hvordan det går![]()
![]()
NeiSå absolutt! Har du også på tirsdag?![]()
Sånn ja! Haha, jeg burde skjønt detNeimente jeg var spent på dine vegne. Har ikke før om to uker
![]()
Har faktisk aldri hatt innvendig ultralyd med unntak av da jeg hadde MA. Jeg er ganske slank, og utvendig UL fra uke 6 og utover har gått helt fint! Men, mange opplever at bildene blir klarere så tidlig om man tar innvendig.Vi har bestilt ultralyd til neste lørdag, det er innvendig. Så har vi fått et tilbud et annet sted med utvendig om to uker. Har dere erfaring med innvendig og utvendig så tidlig? Ville dere gått for den timen vi allerede har, eller tatt utvendig en uke senere?