Nedtelling til tidlig UL

2 dager til min andre ultralyd. Da er jeg 8+0. Håper alt ser bra ut da :smiley-angelic001
Husker du skrev i en annen tråd at det var for lite. Kan det være at det har festet seg senere pga ivf? Det sa klinikken til meg. At jeg har ligget litt tregere siden jeg tok hcg i uke 5❤️

17 dager igjen, skal når jeg er 7+4, men det er privat. Skal også få en av det offentlige mellom uke 7 og 9 siden jeg har mistet flere ganger :shy:

8dager igjen, da er jeg 7+0 :love017 Selvfølgelig privat!
Ser ann hvordan jeg føler meg tatt imot osv der, før jeg evt bestiller ny.. skal også til jordmor kommende fredag- så skal spør hun da:smiley-ashamed008

Ja det må man :) Har ikke sett så mange ul bilder før uke 12, litt spennende å se hvordan de ser ut :)
IMG_20230113_093840.jpg

Her er mitt fra hva som ut i fra menstermin er 6+5, it ifra min beregning 6+2 og ut ifra måling på str på fosteret 5+5.

Skal på ny i morgen ettermiddag. Så hvis jeg får bilde da og kan jeg poste det og :)

Husker du skrev i en annen tråd at det var for lite. Kan det være at det har festet seg senere pga ivf? Det sa klinikken til meg. At jeg har ligget litt tregere siden jeg tok hcg i uke 5❤️
Å, jeg visste ikke at det går an. Jeg tenkte at med IVF så vet man jo når befruktningen skjedde så da er det ikke så mye ‘slingringsmonn’ på utviklingen…?

J
Å, jeg visste ikke at det går an. Jeg tenkte at med IVF så vet man jo når befruktningen skjedde så da er det ikke så mye ‘slingringsmonn’ på utviklingen…?
Jeg snakket med klinikken fredag. Det går tydeligvis tregt hos meg helt fra hcg som lå noen dager bak. Det kunne også gå litt i dvale og man vet ikke eksakt når embryo fester seg fikk jeg beskjed om. ❤️

17 dager! Er da rett over 8 uker. Synes tiden går så saaakte!:rolleyes: har tenkt å vente med å si det til de aller nærmeste til etter denne så vi vet at det faktisk er liv der inne. Gleder meg sånn til å si det og er så vanskelig å ikke røpe noe:happy090

J

Jeg snakket med klinikken fredag. Det går tydeligvis tregt hos meg helt fra hcg som lå noen dager bak. Det kunne også gå litt i dvale og man vet ikke eksakt når embryo fester seg fikk jeg beskjed om. ❤️
Okay, det visste jeg ikke. Men godt å høre! Det gir meg styrket håp om at kanskje alt er fint allikevel :Heartpink

Back
Topp