Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Håper det gikk /går bra i dag2 dager. Da er jeg 7+1.

Planen er 3, ikke 4. Da må vi bytte bilen ut med buss og noen må dele rom. Før har det ikke vært krise, men nå har vi to fra før 
Det kan være for tidlig, men også store muligheter for at de klarer å se noe. Bare så kjipt når de ikke gjør det og man må vente ei uke på positivt eller negativt svar. Been there, done that. Var selv 6+1 da de ikke fant hjertet (var inne pga mistanke om exu). De fant det heldigvis uka etter14 dager
Er 6+4 for tidlig? Var 7+4 med førstemann, redd for å ikke se hjerte! Men vil også så tidlig som mulig for å se om det er noe der...etter forrige ma
St.Olavs anbefalte fra uke 7+0 da jeg var innom den gangen.Så hjertet 6+114 dager
Er 6+4 for tidlig? Var 7+4 med førstemann, redd for å ikke se hjerte! Men vil også så tidlig som mulig for å se om det er noe der...etter forrige ma
Ja, det jeg er redd for! De booker her mellom 6-8 uker, og var bare ledig når jeg er 6+5 (regnet visst feil, så kommer til å være 6+5, ikke +4) og 8+0. Vil helst ikke vente helt til 8... men nå blir det jo bare 2 dager før jeg er 7+0 så forhåpentligvis går det greit.Det kan være for tidlig, men også store muligheter for at de klarer å se noe. Bare så kjipt når de ikke gjør det og man må vente ei uke på positivt eller negativt svar. Been there, done that. Var selv 6+1 da de ikke fant hjertet (var inne pga mistanke om exu). De fant det heldigvis uka etterSt.Olavs anbefalte fra uke 7+0 da jeg var innom den gangen.