Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det gikk /går bra i dag2 dager. Da er jeg 7+1.
Det kan være for tidlig, men også store muligheter for at de klarer å se noe. Bare så kjipt når de ikke gjør det og man må vente ei uke på positivt eller negativt svar. Been there, done that. Var selv 6+1 da de ikke fant hjertet (var inne pga mistanke om exu). De fant det heldigvis uka etter St.Olavs anbefalte fra uke 7+0 da jeg var innom den gangen.14 dager
Er 6+4 for tidlig? Var 7+4 med førstemann, redd for å ikke se hjerte! Men vil også så tidlig som mulig for å se om det er noe der...etter forrige ma
Så hjertet 6+114 dager
Er 6+4 for tidlig? Var 7+4 med førstemann, redd for å ikke se hjerte! Men vil også så tidlig som mulig for å se om det er noe der...etter forrige ma
Ja, det jeg er redd for! De booker her mellom 6-8 uker, og var bare ledig når jeg er 6+5 (regnet visst feil, så kommer til å være 6+5, ikke +4) og 8+0. Vil helst ikke vente helt til 8... men nå blir det jo bare 2 dager før jeg er 7+0 så forhåpentligvis går det greit.Det kan være for tidlig, men også store muligheter for at de klarer å se noe. Bare så kjipt når de ikke gjør det og man må vente ei uke på positivt eller negativt svar. Been there, done that. Var selv 6+1 da de ikke fant hjertet (var inne pga mistanke om exu). De fant det heldigvis uka etter St.Olavs anbefalte fra uke 7+0 da jeg var innom den gangen.