Nedtelling til tidlig UL

7 dager til neste ul og jeg får vite om det går som det skal eller at det ikke var meant to be denne gangen. Er det 8+2 menstermin eller 7+2 fra målinger

Ny dag, ny nedtelling: 17 dager :cheers

8! Jeg er så nervøs. Det viktigste er jo at barnet/barna er friske, men jeg er også dritnervøs for tvillinger. Synes testen 14dpo var litt vel sterk :hilarious: Planen er 3, ikke 4. Da må vi bytte bilen ut med buss og noen må dele rom. Før har det ikke vært krise, men nå har vi to fra før :wacky:

14 dager :happy093

Er 6+4 for tidlig? Var 7+4 med førstemann, redd for å ikke se hjerte! Men vil også så tidlig som mulig for å se om det er noe der...etter forrige ma

14 dager :happy093

Er 6+4 for tidlig? Var 7+4 med førstemann, redd for å ikke se hjerte! Men vil også så tidlig som mulig for å se om det er noe der...etter forrige ma
Det kan være for tidlig, men også store muligheter for at de klarer å se noe. Bare så kjipt når de ikke gjør det og man må vente ei uke på positivt eller negativt svar. Been there, done that. Var selv 6+1 da de ikke fant hjertet (var inne pga mistanke om exu). De fant det heldigvis uka etter :Heartpink St.Olavs anbefalte fra uke 7+0 da jeg var innom den gangen.

Det kan være for tidlig, men også store muligheter for at de klarer å se noe. Bare så kjipt når de ikke gjør det og man må vente ei uke på positivt eller negativt svar. Been there, done that. Var selv 6+1 da de ikke fant hjertet (var inne pga mistanke om exu). De fant det heldigvis uka etter :Heartpink St.Olavs anbefalte fra uke 7+0 da jeg var innom den gangen.
Ja, det jeg er redd for! De booker her mellom 6-8 uker, og var bare ledig når jeg er 6+5 (regnet visst feil, så kommer til å være 6+5, ikke +4) og 8+0. Vil helst ikke vente helt til 8... men nå blir det jo bare 2 dager før jeg er 7+0 så forhåpentligvis går det greit.

Back
Topp