Nedtelling til tidlig UL

Trallefrøken

Glad i forumet
Februarlykke 2022❄️
Ble inspirert av januar-gruppa!

Er det mange som har tenkt seg på tidlig UL? Hvor mange dager til er det i så fall? :woot:

Jeg skal på privat tidlig UL når jeg er 6+5 og det er i dag 17 dager til :)
 
Jeg har tul 17/6, da er jeg 7+1

Så om 17 dager her også:)
 
Her er det 31 dager til :p da er jeg 10+2!
 
Har ikke bestilt, men har lyst å dra rundt uke 10-12. Tror ikke jeg drar før det i alle fall, for da får jeg bare lyst å dra en gang til :p
 
Jeg bestiller en rundt uke 14. Tror jeg vil få en henvisning tidligere. Men hvis ikke bestiller jeg kanskje en tidligere også. Tenker å snakke med legen først.
 
Vi får oppfølging grunnet tidligere senabort. Bestilt legetime når jeg er 6 uker, og jeg får nok henvisning raskt etter det ❤️ Måtte tiden gå fort :)
 
Skal på TUL neste onsdag, er da rundt 6 uker tror jeg, men skal jo dit for å sjekke hvor langt jeg er på vei da..
 
Jeg skal 16/6 :Heartpink da på klinikken jeg ble inseminert, er vel akkurat 7 uker på vei da. Blir også å ringe legen snart for å få henvisning til gynekolog, da jeg vil at han skal følge meg opp dette svangerskapet også :happy: så regner med at neste ul etter den i uke 7 blir i uke 10 :nailbiting:
 
16 dager til tul!
 
15 dager igjen!
 
13 dager! Er så bekymret nå, så måtte bare booke en time for å få bekreftet om det går bra eller ei ❤️
 
13 dager! Er så bekymret nå, så måtte bare booke en time for å få bekreftet om det går bra eller ei ❤️
Uff, hold ut :Heartred Jeg håper du har null grunn til bekymring!
 
Har bestilt time til TUL 28/07, da er jeg rundt 11-12 uker :)
 
Back
Topp