Nedtelling til tidlig ul

Bestilt tid til ultralyd i dag. De mener bestemt at de skal kunne se om hjerte slår og hvor langt jeg er på vei. I følge mine beregninger er jeg 6+2 i dag. Gruer meg veldig, har en veldig dårlig følelse. Ingen blødninger, men ingen symptomer annet enn litt ømme brystvorter. Murringene som kom 6+0 er også borte.

Skjønner følelsen din veldig godt. Selv har jeg symptomer så det holder, men gruer meg likevel veldig til ul... Lykke til til deg- håper på gode nyheter[emoji173]️
 
10 dager :woot:
 
Skjønner følelsen din veldig godt. Selv har jeg symptomer så det holder, men gruer meg likevel veldig til ul... Lykke til til deg- håper på gode nyheter[emoji173]️

Takk for omtanken. Det gikk dessverre ikke som jeg hadde håpet. Hun fant en plommesekk tilsvarende ca 5 uker. Jeg skal være 6+2. Målt hcg og skal ta ny måling på torsdag. Dette er mest sannsynlig en ma, jeg har hatt en veldig dårlig magefølelse og den stemte[emoji17]
 
Takk for omtanken. Det gikk dessverre ikke som jeg hadde håpet. Hun fant en plommesekk tilsvarende ca 5 uker. Jeg skal være 6+2. Målt hcg og skal ta ny måling på torsdag. Dette er mest sannsynlig en ma, jeg har hatt en veldig dårlig magefølelse og den stemte[emoji17]

Åh nei... Så utrolig leit[emoji17] Det er så vond følelse å ikke få se det man ønsker å se på skjermen. Sender deg en god klem, og håper du finner overskudd til å prøve igjen, og at dere lykkes raskt. [emoji173]️
 
Åh nei... Så utrolig leit[emoji17] Det er så vond følelse å ikke få se det man ønsker å se på skjermen. Sender deg en god klem, og håper du finner overskudd til å prøve igjen, og at dere lykkes raskt. [emoji173]️

Ja selv om jeg var forberedt på dårlig nytt, greier man ikke la være å håpe. Jeg er veldig lei meg naturligvis, jeg begynte å glede meg allerede dagen jeg testet positivt. Men har som nevnt ikke hatt særlig symptomer og testene mine har vært veldig varierende i styrke, så mistanken kom tidlig på at noe ikke stemte.. Vi prøvde ikke aktivt når jeg ble gravid, men tror nok vi kommer å prøve nå. Begge ble veldig glad for den positive testen. Takk for omtanken, lykke til videre[emoji173]️
 
bestilte privar her om dagen til 6+3, mest for å se at det ikke er en ny exu eller sa.
Skulle jo egentlig til med nytt fryseforsøk hos st.olavs, så når jeg ringte å sa at jeg var gravid, ordnet hun meg en tidlig ul :D så da skal jeg være 7+0 når jeg skal :)

Så glad for at jeg slapp unna å betale de 1200 kr :p

10 dager igjen :D
 
Har vært på ul i dag, og fikk se en nydelig liten bamsemums med fine hjerteslag[emoji7][emoji173]️ Ble så letta at jeg begynte å grine. [emoji85]

Så kjekt! [emoji1][emoji173]️ Vi skal inn på vår andre ultralyd på fredag(når jeg er 8+0) og håper å få se en liten bamsemums med bankende hjerte da[emoji6] Jeg har ikke hatt så mange symptomer og er derfor spent, men vi så hjertet banke på første ultralyd også(når jeg var 5+6)[emoji5]
 
Så kjekt! [emoji1][emoji173]️ Vi skal inn på vår andre ultralyd på fredag(når jeg er 8+0) og håper å få se en liten bamsemums med bankende hjerte da[emoji6] Jeg har ikke hatt så mange symptomer og er derfor spent, men vi så hjertet banke på første ultralyd også(når jeg var 5+6)[emoji5]

Så heldig du er som ikke har så mange symptomer! [emoji6] Lykke til på fredag- det går nok veldig bra. Veldig godt tegn når hjertet har begynt å slå. [emoji4][emoji173]️
 
Back
Topp