Nedtelling til tidlig ul

Så herlig [emoji7]Bestilte du privat eller fikk du henvisning?

Jeg har fått henvisning og ekstra oppfølging pga tidligere SA-er. Går nå på blodfortynnende og progesteron-tilskudd så satser på at det gjør susen[emoji6][emoji1303] Skal inn på ny sjekk 18.08. Spennende periode!!
 
Var i dag (ca. 6+1, noe usikker...) Så eggsekk og plommesekk, men ikke hjerteslag enda. Gyn mente det så ut som forventet og at jeg muligens er noe kortere på vei enn antatt. Selv tar jeg alle sorger på forskudd og innstiller meg på 8 laaaaaaange dager til neste UL :smiley-angelic001
 
Var i dag (ca. 6+1, noe usikker...) Så eggsekk og plommesekk, men ikke hjerteslag enda. Gyn mente det så ut som forventet og at jeg muligens er noe kortere på vei enn antatt. Selv tar jeg alle sorger på forskudd og innstiller meg på 8 laaaaaaange dager til neste UL :smiley-angelic001

Uff, det er lenge å vente når du ikke vet noe :/ du er nok bare kortere på vei som gyn sier :) hvis du ikke klarer å slappe av så kan du måle hcg hos legen med noen dagers mellomrom.
 
Var i dag (ca. 6+1, noe usikker...) Så eggsekk og plommesekk, men ikke hjerteslag enda. Gyn mente det så ut som forventet og at jeg muligens er noe kortere på vei enn antatt. Selv tar jeg alle sorger på forskudd og innstiller meg på 8 laaaaaaange dager til neste UL :smiley-angelic001
Akuratt likt med meg på mandag. Jeg gikk på ultralyd etter bløding på søndag. Skal tilbake på mandag igjen for å se om hjerte slår da. Er ca like langt som deg tror jeg! Krysser fingrene for oss begge:)
 
Bestilt tid til ultralyd i dag. De mener bestemt at de skal kunne se om hjerte slår og hvor langt jeg er på vei. I følge mine beregninger er jeg 6+2 i dag. Gruer meg veldig, har en veldig dårlig følelse. Ingen blødninger, men ingen symptomer annet enn litt ømme brystvorter. Murringene som kom 6+0 er også borte.
 
Back
Topp