Nedtelling til tidlig rutine-ul

Mamima

Glad i forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Junispirene24❤️
Februarhjertene 2025
Nedtelling til det som kanskje vil bli første ul for mange her inne :happy:

14dager for min del
 
45 minutter, til en uuuultratidlig UL for å se plassering og telle gestasjonssekker. Forhåpentligvis ser vi et fosteranlegg også, men det er ikke sikkert så tidlig.
 
Ikke fått time Tim TUL enda. Sykehuset har ikke åpnet henvisningen engang som ble sendt for over en uke siden.. Får alle nipt med TUL nå?
 
Har allerede vært på privat ul 6+0. Skal på ny privat om akkurat en uke, er da 9+1. Vil ha den ultralyden før vi forteller kommende storesøsken :love2 Fått time til TUL på sykehuset 22. juli (12+4)
 
Skal på rutine TUL om 33 dager, da er jeg 12+6, håper jeg får vite kjønn da!❤️
 
Skal på rutine TUL om 33 dager, da er jeg 12+6, håper jeg får vite kjønn da!❤️
Da har vi fått innkallelse til nokså samme tid (12+5 for min del)! Du fikk vel TUL på sykehus i ditt forrige svangerskap og? Sa de noe da? De hadde ikke starter med det da jeg var gravid sist. Spent på hvor restriktive de er på å prøve å se kjønn, vil tro det er nokså avhengig av hvem man møter på? xsmile2
 
Da har vi fått innkallelse til nokså samme tid (12+5 for min del)! Du fikk vel TUL på sykehus i ditt forrige svangerskap og? Sa de noe da? De hadde ikke starter med det da jeg var gravid sist. Spent på hvor restriktive de er på å prøve å se kjønn, vil tro det er nokså avhengig av hvem man møter på? xsmile2
Kult!❤️ Nei fikk AKKURAT ikke sist, er snakk om sånn 3 uker bare :laughing001 :mad: Snakket med en venninne som var på sykehuset her når hun var 12+6, de sa at de ikke ville si kjønn før etter uke 13… Jeg er jo 12+6, så de vil vel akkurat ikke si det da heller tenker jeg:laughing021:arghh: Da blir det privat UL uken etter! Klarer ikke vente til OUL:laughing021Når fikk du ordinær? Jeg fikk 2 september, da er jeg 18+5 :)
 
Skal på første mandag 24 juni 7+0. Pga ivf. Rutine TUL har jeg fått 13+0, 5 august.. og vanlig oul i sep uke19+0 og en ul i uke 32 desember er satt opp nå.
 
Kult!❤️ Nei fikk AKKURAT ikke sist, er snakk om sånn 3 uker bare :laughing001 :mad: Snakket med en venninne som var på sykehuset her når hun var 12+6, de sa at de ikke ville si kjønn før etter uke 13… Jeg er jo 12+6, så de vil vel akkurat ikke si det da heller tenker jeg:laughing021:arghh: Da blir det privat UL uken etter! Klarer ikke vente til OUL:laughing021Når fikk du ordinær? Jeg fikk 2 september, da er jeg 18+5 :)
Åh så typisk med sist gang :banghead: Kommer også til å ta priva om vi må det for å finne ut av kjønn! :love017 Jeg har ikke fått time til OUL .. trodde man fikk det etter TUL . Søren da :laughing002
 
Teller ned til privat UL, tar en 8+1 for å se at det er liv denne gangen. Vil ikke ha en time på sykehuset som jeg må avbestille.

17 dager ❤️
 
Teller ned til privat TUL,
13 dager :Heartred (7+1)
 
Åh så typisk med sist gang :banghead: Kommer også til å ta priva om vi må det for å finne ut av kjønn! :love017 Jeg har ikke fått time til OUL .. trodde man fikk det etter TUL . Søren da :laughing002
Jeg fikk time til både TUL og OUL på likt :bag: Jordmoren min henviste til begge deler, mn det er sikkert fordi jeg ikke skal tilbake før i uke 24 til henne❤️
 
Back
Topp