Nedtelling til termin

DET gidder jeg nok ikke :dead: har ikke så god tålmodighet.. Forrige fullgåtte svangerskap var 285 dager langt, bare minutter unna å bli 286 dager.. Må kanskje legge på noen dager jeg da?
Hahaha… Du får gå for flertallet. Blir sikkert flyttet noen dager hit eller dit på oul uansett. ;)

241

Du får telle dager da. 283 dager fra siste mens. ❤️
Men stemmer det når man ikke har 28-dagerssykluser, da? Vet at det er sånn man regner offisielt, men jeg regner graviditeten fra to uker før EL. Beregnet ut fra EL og termin er mitt svangerskap like langt som "normalen". Ellers har jeg ekstremt lange svangerskap. :hilarious: Vi snakker 310 dager pluss, haha.

I dag: 249! Ny tier!

Men stemmer det når man ikke har 28-dagerssykluser, da? Vet at det er sånn man regner offisielt, men jeg regner graviditeten fra to uker før EL. Beregnet ut fra EL og termin er mitt svangerskap like langt som "normalen". Ellers har jeg ekstremt lange svangerskap. :hilarious: Vi snakker 310 dager pluss, haha.

I dag: 249! Ny tier!
Nei, da må du regne 283 minus 14 og regne fra eggløsningsdato. Stemmer ikke på meg heller, for jeg har vanligvis eggløsning på dag 11.

Æsj, det blir for komplisert. Forholder meg til Babyverdens kalkulator.
:cool: Termin nå er jo bare gjetting frem til ultralyd uansett. Jeg har blitt litt paranoid på terminberegning. Før synes jeg det var supert å bli satt frem en uke eller to. Men da jeg begynte å få babyer i uke 23-25 hvor hver eneste dag teller med tanke på overlevelse og prognose, vil jeg ha det riktig. Så nå får jeg dateringsultralyd i uke 7+0. (Jeg har full kontroll på eggløsning denne gangen). Den terminen får ikke røres på hverken tul eller oul.

:cool: Termin nå er jo bare gjetting frem til ultralyd uansett. Jeg har blitt litt paranoid på terminberegning. Før synes jeg det var supert å bli satt frem en uke eller to. Men da jeg begynte å få babyer i uke 23-25 hvor hver eneste dag teller med tanke på overlevelse og prognose, vil jeg ha det riktig. Så nå får jeg dateringsultralyd i uke 7+0. (Jeg har full kontroll på eggløsning denne gangen). Den terminen får ikke røres på hverken tul eller oul.
Ja, det er det. Hadde det ikke vært for at vi jobber med å få skjult forum, så hadde jeg aldri telt fra dag til dag som nå. Og med din historikk skjønner jeg det veldig godt.

Husker hvor "krise" det var da jeg ble satt to dager tilbake med førstemann. Var SÅ innstilt på den opprinnelige datoen. Men har selvsagt skjønt at det nesten aldri blir sånn. :happy3

Back
Topp