Nedtelling til TERMIN!

Haha :) så sant. Starter nok når du minst venter det :)
Håper det :-)
Fikk nettopp beskjed av en venninne med termin etter meg om at vannet hennes har gått... Skikkelig demotiverende for meg :-P Blæh! Hehe... Vi har samme jm og jm sjekket oss begge på mandag og hun da at jeg lå et hestehode foran henne, det var ordene hennes! Et hestehode!! Grinete på jm nå ;-) Hehe...

Håper det :)
Fikk nettopp beskjed av en venninne med termin etter meg om at vannet hennes har gått... Skikkelig demotiverende for meg :p Blæh! Hehe... Vi har samme jm og jm sjekket oss begge på mandag og hun da at jeg lå et hestehode foran henne, det var ordene hennes! Et hestehode!! Grinete på jm nå ;-) Hehe...
Æsj :P det er så kjipt når noen sniker i køen. Men du kan vel fremdeles føde først hvis hun skal vente 24t på rier og så bli satt igang ;)

Syns det er rimelig tøft av jordmor og være så bastant. Tenk å først gi deg nesten "lovnad" om at baby kommer i 2015 og så tør hun si at du ligger et hestehode foran. Det hadde ikke jeg sagt til hormonelle gravide :P min jordmor vil ikke anta noe i den ene eller den andre retningen slik at jeg får forhåpninger.

Æsj :P det er så kjipt når noen sniker i køen. Men du kan vel fremdeles føde først hvis hun skal vente 24t på rier og så bli satt igang ;)

Syns det er rimelig tøft av jordmor og være så bastant. Tenk å først gi deg nesten "lovnad" om at baby kommer i 2015 og så tør hun si at du ligger et hestehode foran. Det hadde ikke jeg sagt til hormonelle gravide :P min jordmor vil ikke anta noe i den ene eller den andre retningen slik at jeg får forhåpninger.
"Dessverre" kom riene i gang hos venninnen min med en gang, så hun kommer ikke ut uten baby :-P
Og for å forsvare jm så har jeg vært moden overraskende lenge, og på kontroll på mandag så var jeg helt moden og ble strippet, mens venninnen ikke var moden nok til det... Er nok ikke ren vitenskap alt sammen ;-)

"Dessverre" kom riene i gang hos venninnen min med en gang, så hun kommer ikke ut uten baby :p
Og for å forsvare jm så har jeg vært moden overraskende lenge, og på kontroll på mandag så var jeg helt moden og ble strippet, mens venninnen ikke var moden nok til det... Er nok ikke ren vitenskap alt sammen ;-)
Nei, helt sant :)

Forstår jo jordmoren når du har vært så moden :) får bare håpe du slipper gå så mye lengre nå.

Nei, helt sant :)

Forstår jo jordmoren når du har vært så moden :) får bare håpe du slipper gå så mye lengre nå.
Takker og bukker :-)
Tar hvert minste lille tegn til håp nå...! Hadde litt løs avføring i sted som jeg håpet at var et tegn!!! Men var nok bare magen som klaget på en halv boks nugatti til lunsj :-P Hehe...

10 til ks :) Herlighet, dette er den nest siste helgen før lillegutt kommer❤️

9 dager igjen! (til termin riktignok, er en viss fare for overtid siden jeg gikk så lenge over sist; -) )

I dag!!! :)

Men blir nok overtid. Virker som hun trives litt for godt inni der :Heartpink

Jeg har begynt å telle ned til "siste frist" i steden, så kan jeg heller bli positivt overrasket om han velger å komme før jeg har gått maks på overtid;)
Så 27 dager idag:p

Back
Topp