Lurer på om jeg også skal begynne å innstille meg på detJeg har begynt å telle ned til "siste frist" i steden, så kan jeg heller bli positivt overrasket om han velger å komme før jeg har gått maks på overtid![]()
Så 27 dager idag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om jeg også skal begynne å innstille meg på detJeg har begynt å telle ned til "siste frist" i steden, så kan jeg heller bli positivt overrasket om han velger å komme før jeg har gått maks på overtid![]()
Så 27 dager idag![]()
Tror ikke det er så dumtLurer på om jeg også skal begynne å innstille meg på detteller du oul-termin + 10 dager da?
På mitt oul skjema står det bare fødsel skjer sannsynlig innen 29 desember - 26 januar.. Så der har de bare tatt +/- 2 uker. Syns det er drøyt om jeg må gå helt til 26 januarTror ikke det er så dumtblir jo helt sprø av alle som går rundt å påstår han kommer igår, til helga, på onsdag osv..! Så da må jeg prøve å overse de og fokusere på den datoen han er på tur ut uansett hva. Kommer han før er jo det bare skikkelig bonus
![]()
Sto en dato på oul-skjema (overtid fra, eller noe i den duren), og det er termin + 11er vel litt forskjellig praksis fra sykehus til sykehus
Så da blir termin om 16 dager, siste frist er 27 dager. Men hey, under 1 mnd så er han her![]()
Du skal føde i Stavanger ikke sant? Du blir satt igang senest 10/11 dager over, men prosessen kan fremdeles ta en del dager. Jeg hadde termin 22.desember sist (2 år siden), ble satt igang 1.januar og babyen kom 5. januar som var siste mulige dato ifølge oul-skjemaet mitt. Hadde hun ikke kommet da hun kom hadde det blitt keisersnitt samme dag, fikk ikke lov til å gå lenger enn det etter å ha blitt satt igangPå mitt oul skjema står det bare fødsel skjer sannsynlig innen 29 desember - 26 januar.. Så der har de bare tatt +/- 2 uker. Syns det er drøyt om jeg må gå helt til 26 januar![]()
Åja så greit å viteDu skal føde i Stavanger ikke sant? Du blir satt igang senest 10/11 dager over, men prosessen kan fremdeles ta en del dager. Jeg hadde termin 22.desember sist (2 år siden), ble satt igang 1.januar og babyen kom 5. januar som var siste mulige dato ifølge oul-skjemaet mitt. Hadde hun ikke kommet da hun kom hadde det blitt keisersnitt samme dag, fikk ikke lov til å gå lenger enn det etter å ha blitt satt igang![]()
Hadde jeg fått velge nå ville jeg ha venta til det starta av seg selv så lenge babyen trivdes og jeg ikke hadde store plager. Ikke vits med igangsetting når kroppen ikke er klar og babyen trives, ble fire laaange dager på SUS uten at noe skjeddeSelv håper jeg på naturlig start denne gangen, om det så blir 10 dager over ;-)
Jeg ble satt i gang med modningspiller (tror det er det blir kalt), virker som om flere her inne har blitt satt i gang med balongkateter, men tror SUS har piller som en standard. Fikk balongkateter etterhvert når jeg hadde fått maks antall piller. Når du først har begynt å ta dem får du ikke forlate sykehuset nei, ene jordmora ville ikke en gang at jeg skulle gå ned i bilen for å hente noeÅja så greit å viteja jeg håper selv på naturlig start selv om jeg ikke har noen erfaring
når du blir satt igang på overtid så må du være innlagt?