Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her også Men føler nesten jeg blir mindre klar jo mer det nærmer seg merkelig!21 dager idag er det akkurat tre uker til 1.Februar
Ja, jeg har fått pakket bagen -iallfall det mest nødvendige- og gjort ferdig håndarbeidet. Men alle de tingene mannen min skal gjøre går sååå tregt! Jeg tenker hvis alt ikke er ferdig til ungen kommer så går nok det bra... Babyrommet trenger strengt talt ikke være ferdig, blir jo å sove på vårt rom likevelHer også Men føler nesten jeg blir mindre klar jo mer det nærmer seg merkelig!
Ja det er jo egentlig sant men det er liksom så koselig å ha det neste klart synes jeg, selvom jeg tviler sterkt på at jeg får tid til det Fødebagen ble pakket her i helga også! Er så spennende de neste ukene, kan jo egentlig skje når som helst nåJa, jeg har fått pakket bagen -iallfall det mest nødvendige- og gjort ferdig håndarbeidet. Men alle de tingene mannen min skal gjøre går sååå tregt! Jeg tenker hvis alt ikke er ferdig til ungen kommer så går nok det bra... Babyrommet trenger strengt talt ikke være ferdig, blir jo å sove på vårt rom likevel
Nå er det 42 eller 43 dager igjen til termin. Er 34+4 på tirsdag i alle fall, men de har gjort noe rart med termin i forhold til antall dager når jeg var på ordinær ultralyd, så når jeg er 34+4 så har jeg 41 dager igjen.
Legen min skjønte det heller ikke, han sa han selv hadde opplevde det da kona hans var gravid. Nesten som om de hadde en "hinkedag". Så terminen som egentlig skal være 40+3, blir jo da 40+4. Er ikke så nøye med en dag fra eller til, men kjenner det irriterer meg litt når jeg teller ned til noe, sånn som nå, hehe.Slik er det med meg også. Skjønner det ikke helt...
Legen min skjønte det heller ikke, han sa han selv hadde opplevde det da kona hans var gravid. Nesten som om de hadde en "hinkedag". Så terminen som egentlig skal være 40+3, blir jo da 40+4. Er ikke så nøye med en dag fra eller til, men kjenner det irriterer meg litt når jeg teller ned til noe, sånn som nå, hehe.
Jepp, får gjøre det! Var forresten ikke sånn sist her heller. Da stemte alt.Ja, de kommer jo når de er klar uansett, men enig i at det er irriterende. Kan ikke huske det var sånn sist gang, forstår ennå ikke hvordan det har gått seg til. Vi får si vi er høygravide 34+4 og satse på vi føder bittelitt før tiden uansett