Ja. Hiv dere med på lekene, så får vi det opp fortere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1 mnd meiner egNoen som vet hvor lenge man må ha vært medlem?
Da er jeg sånn ca akkurat klar!1 mnd meiner eg
Går fort litt tid før det skjulte forumet er på plass og, så om ein nett har blitt medlem så har ein uansett litt tid på segDa er jeg sånn ca akkurat klar!
Ja, håpe på det! Ivrige folk. Har litt tid her jeg sitter alene nåSlik som det kokar her inne no så når me 5000 kjapt trur eg
Det er fordi de som oppretter gruppa har «juleferie» de får den på mandagAugust gruppa har ikke fått opprettet sitt forum enda, ser de er over 5000 innlegg nå så det kommer vel snart.
Vi kan jo evt starte navne diskusjonen allerede...
Med denne farten så går det unna33% av nødvendige innlegg allerede! Her går det unna
August gruppa har ikke fått opprettet sitt forum enda, ser de er over 5000 innlegg nå så det kommer vel snart.
Vi kan jo evt starte navne diskusjonen allerede...
Ja jeg har skrevet litt lenger oppe. 50 innlegg hver
Hvor finner man hvor mange innlegg man har skrevet her på september forumet?
Forsøkte å søke. Kan stemme med 368 på meg da? Helt sikkert pga de lekeneDu har 362 innlegg
Søk på deg selv, og velg forum september 2021, bla litt ned så står det viser xx av 362 innlegg
https://forum.babyverden.no/search/
371 fikk jeg etter de siste innleggene dine så du er godt innenforForsøkte å søke. Kan stemme med 368 på meg da? Helt sikkert pga de lekene
Herregud! Ser jo hva livet mitt har vært de siste dagene her kanskje greit med litt hverdag etterhvert takk!371 fikk jeg etter de siste innleggene dine så du er godt innenfor