Nedtelling til skjult forum

Har dere noen tanker om navn på skjult gruppe da? :) Jeg liker best når det er enkelt, noe lignende septemberbarna og septemberlykke. Er jo en god stund til vi trenger å bestemme noe, men litt gøy å snakke om da :rolleyes:

Slik som det kokar her inne no så når me 5000 kjapt trur eg:hilarious:

August gruppa har ikke fått opprettet sitt forum enda, ser de er over 5000 innlegg nå så det kommer vel snart.

Vi kan jo evt starte navne diskusjonen allerede...

August gruppa har ikke fått opprettet sitt forum enda, ser de er over 5000 innlegg nå så det kommer vel snart.

Det er fordi de som oppretter gruppa har «juleferie» :happy: de får den på mandag :smile

navnediskusjon, og så trenger vi to tilgangsansvarlige. Dette blir de som sjekker at vilkårene for å bli med i skjult forum blir fulgt og gir tilgang. De som blir tilgangsansvarlige må være litt på, slik at dersom ber om tilgang ikke må vente mange dager. Jeg kan godt hjelpe til som tilgangsansvarlig evnt lage en ny post etterhvert hvor de som vil kan melde seg :-D Forrige gang fikk vi skjult ca når folk i gruppen etter fikk positive tester

Vil helst ha et navn som ikke har gått igjen hvert år :-D

Noen forslag

Septemberfrøene
Septemberhjertene
Septemberbarna
Septemberglede
Septemberblada
Septemberglede

Kom ikke på flere og har ikke sjekket hva de har hatt før..

Back
Topp