Nedtelling til skjult forum

Martemor2015

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Maiskolbene 2023 :-)
Vi mangler ca 4000 innlegg for å få en skjult gruppe. Her kan dere dele hva som helst, morsomme bilder, tanker osv :)
God rugetid
 
Jeg er ikke dreven på forum - er det totalantallet innlegg som teller, eller må det være et visst antall tråder også?
 
Ja, det er en stund til vi når 5000 enda...

Et sted må vi begynne :-D


Jeg er ikke dreven på forum - er det totalantallet innlegg som teller, eller må det være et visst antall tråder også?

Bare antall innlegg :) er utrolig greit med skjult forum. Da kan enn stille litt andre spørsmål, og bli bedre kjent med andre på forumet. Ikke alle er så interesserte inn dele så mye på offentlig forum :-D
 
Det lurer jeg på også.
Å da er det skjult forum vi får her inne på september?
Yes. Det blir vårt eget skjulte forum for september. For å få tilgang må du ha hatt bruker i x antall uker, og skrevet minst 50 innlegg i september forumet. Så lurt å være litt aktiv her, slik du kjapt får tilgang :)
 
Yes. Det blir vårt eget skjulte forum for september. For å få tilgang må du ha hatt bruker i x antall uker, og skrevet minst 50 innlegg i september forumet. Så lurt å være litt aktiv her, slik du kjapt får tilgang :)
Å takk! 50 innlegg tror jeg at jeg har her inne, men medlem siden november - så har en knapp mnd. Der det kan skorte? :)ålreit med skjult gruppe. Å følge hverandre ❤️
 
På andre grupper finnes det tråder med leker som gjør at man lettere kommer opp i flere innlegg. Kanskje noen føler kallet til å starte en sånn tråd?:smug:
 
Da er det bare å henge i skjønner jeg! Vil være med i skjult forum:)
 
Noen som vet hvor lenge man må ha vært medlem?
 
Er ikke det sånn at hver og en må i tillegg ha hatt så og så mange innlegg for å bli med på skjult forum?
 
Er ikke det sånn at hver og en må i tillegg ha hatt så og så mange innlegg for å bli med på skjult forum?
Ja :) jeg har skrevet litt lenger oppe. 50 innlegg hver
 
Back
Topp